Predstavljena nova zvijer: Mercedes-AMG GT 43 Coupé sa 422 KS čini čuda

0
Radiosarajevo.ba
Predstavljena nova zvijer: Mercedes-AMG GT 43 Coupé sa 422 KS čini čuda
Foto: Mercedes / Mercedes-AMG GT 43 Coupé

Mercedes je predstavio "osnovnu verziju" sportskog modela GT pod nazivom Mercedes-AMG GT 43 Coupé, a ispod prednjeg poklopca postavljen je 2,0-litreni četverocilindraš, već poznat iz modela A 45 S, koji obećava sjajnu dinamiku vožnje.

Raspolaže sa 422 konjske snage i 500 Nm obrtnog momenta, a uparen s 9-stepenskim AMG Speedshift MCT mjenjačem, silu prenosi isključivo na zadnju osovinu.

"Uvodni" model dostiže 100 km/h iz stajanja za tek 4,6 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi impresivnih 280 km/h. Opremljen mild-hibridnom tehnologijom s 48-voltnim sistemom, GT 43 pokazuje da snaga iz četiri  cilindra potpomognuta strujom može funkcionisati i u uglednom coupeu iz Stuttgarta.

Elmedin Konaković: 'Usaglasili smo se, imat ćemo rješenja ako održimo atmosferu'

Elmedin Konaković: 'Usaglasili smo se, imat ćemo rješenja ako održimo atmosferu'

Dizajnerski, GT 43 ostaje na tragu snažnijih verzija, međutim, razlika je u detaljima kao što su drugačiji prednji branik s velikim auspusima, a promjena ima i na zadnjem braniku sa zaobljenim ispušnim cijevima. Mercedes-AMG GT 43 Coupé standardno dolazi na 19-inčne naplacima od lake legure, ali mogu se naručiti do veličine od 21 cola, što pojačava atraktivan nastup.

Unutrašnjost prati vanjski dizajn s poznatim Mercedesovim "miksom" visoke tehnologije, sporta i luksuza. Tu su digitalni instrumenti i veliki 11,9-inčni multimedijski srednji ekran koji dominira kokpitom, a električno podesiva AMG sportska sjedišta obložena su vrhunskom "nappa" kožom. Naravno, ako ste mušterija, po pitanju uređena Mercedes-AMG će vam dati neograničene mogućnosti.

Mercedes-AMG GT 43 Coupé

Ono što GT 43 čini posebnim je njegov pogonski sklop. Mada će mnogi "osuditi" ugradnju četiri elektrificirana cilindra u prestižni GT model, za postizanje 422 KS brine se raskošna tehnologija SUS motora s električnim turbom i starter-generatorom koji osigurava 14 KS.

Ovaj model tako nudi uravnoteženu kombinaciju performansi i upravljivosti s učinkovitošću, dok prilagodljiva šasija s različitim modovima vožnje osigurava optimalnu dinamiku u svim uslovima. S obzirom na to da je lakši čak 200 kg od verzije 63 S 4Matic+ s V8 mašinom ispod poklopca, nema sumnje da će biti vrlo zabavan i agilan u vožnji, Jutarnji.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije