BKM AKSM-43303 Vitovt Max II: Najljepši ili najružniji trolejbus u svijetu
Iako spadaju u ekološki prihvatljiv vid transporta, budućnost nije svijetla za trolejbuse. U posljednje vrijeme ih sve više mijenjaju praktičniji električni autobusi koji trebaju mnogo jeftiniju i jednostavniju infrastrukturu.
Ipak, bjeloruski BelKammunMaš (BKM) ne odustaje: Kompanija za proizvodnju električnih vozila, osnovana u Minsku 1973. godine, i dalje dotjeruje svoja četiri modela trolejbusa koji čine paletu pored tri modela električnih autobusa i tri modela tramvaja.
Nedavno je BelKamunMaš predstavio posljednju dizajnersku evoluciju svog najpopularnijeg trolejbusa. Model BKM AKSM-43303 Vitovt Max II, osim najmodernije tehnike, sada se može pohvaliti jedinstvenim retro-dizajnom.
Vitovt Max II je dugačak 18,75 metara, širok 2,5 metra, visok 2,86 metara, sa tijelom od kompzitnih materijala. Trolejbus je opremljen ECAS sistemom elektronski kontroliranog zračnog ovjesa za "spuštanje" poda trolejbusa do nivoa pločnika.
Zglobni trolejbus može ukupno primiti 153 putnika, od kojih 38 ima mjesto za sjedenje. BKM AKSM-433030 Vitovt Max II za pogon koristi Škodin električni motor snage 210 kW (286 KS) koji se napaja naizmjeničnom strujom.
Zanimljivo da je BelKamunMaš iz Sankt Peterburga dobio narudžbu za 20 trolejbusa što je mnoge iznenadilo jer je prije nešto više od mjesec dana Moskva skoro potpuno ukinula trolejbuski saobraćaj nauštrb električnih autobusa.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.