Analiza eksploatacije: e-Golf nakon 500 različitih korisnika
Da bi potvrdili pouzdanost vozila na e-pogon, analizirali smo testni eGolf (snaga motora 100 kW, kapacitet baterije 36 kWh) koji je pokretan isključivo na električni pogon.
Da bi se što bolje provjerila i promovisala tehnologija vozila na električni pogon, rezervisano je jedno vozilo koje je korišteno kao zamjensko i testno vozilo u servisu Porsche Sarajevo.
Nakon nepune četiri godine eksploatacije, preko 500 klijenata je imalo priliku da testira eGolf u raznim uslovima vožnje (sva godišnja doba, gradski i međugradski uslovi vožnje, kraće i duže dionice i sl.).
Istraživanje o učenicima u BiH: Informacijska pismenost i vještine na alarmantno niskom nivou
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: eGolf
Sjajne informacije za klijente
Ono što je veoma važno navesti je informacija da je ovo prethodna generacija električne tehnologije VW grupacije.
Povratne informacije klijenata su zaista odlične. Skoro svi klijenti su bili zadovoljni ovom tehnologijom iako je većini to bilo prvi put da koriste e-vozilo. Novi su već unaprijeđeni ID.3 i ID.4 koje ćemo posebno obraditi.
Vrlo važno je navesti da su servisi jefitniji, a samim tim i održavanje.
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: eGolf / servisiranje
Također smo provjerili koliko je novaca bilo potrebno za održavanje ovog vozila i došli do nevjerovatnog podatka da u je 4 godine eksploatacije za ovo vozilo bilo potrebno oko 330 KM (za redovno održavanje).
Usporedbe radi, za Golf VII 1.6 TDI (najčešći model) koji ima manje snage i obrtnog momenta samo za redovne servise u 4 godine klijent mora izdvojiti skoro 1.400 maraka.
Informacije do kojih smo došli govore da nakon četiri godine i 500 korisnika bez ikakvih problema sve funkcioniše: svjetlosni segmenti, tipke, električni sistemi, instalacije itd.
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: eGolf
Dakle, osim značajne uštede u gorivu, klijent će dosta uštedjeti i na servisiranju ovih vozila. Treba dodati da za 4 godine i skoro 40.000 kilometara na modelu eGolf nije došlo ni do jednog kvara ili problema za sistemom električnog pogona što također potvrđuje činjenicu da je riječ o zaista pouzdanoj i efikasnoj tehnologiji.
Dodajmo i to da je simulaciju zvuka za pješake bilo ranije moguće isključiti, dok na novoj generaciji ove tehnologije više nije moguće.
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: eGolf / Simulacija zvuka za pješake
Porsche BH najavio isporuku klijentima
Tako se može zaključiti da e-vozila predstavljaju modernu, sigurnu i povoljnu tehnologiju koja će dolaskom novijih i povoljnijih modela sa još boljim tehničkim karakteristikama sigurno biti zastupljena na našem tržištu u mnogo većem broju.
PorscheBH je već isporučila klijentima prve modele Volkswagen ID.3 i ID.4 koji posjeduju značajno bolje performanse (kapacitet baterije do 77 kWh i snaga do 150 kW) i noviju tehnologiju u odnosu na prethodnu generaciju Volkswagen e-vozila.
I na kraju, ono što je veoma važno, širom Bosne i Hercegovina instalirano je više od 100 punjača za električne automobile...
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: eGolf i ID.3 na punjenju
Usporedba eGolfa i Golfa VII 1.6 TDI
Snaga motora
eGolf: 100 kW
Golf VII 1.6 TDI: 81 kW
Obrtni moment
eGolf: 290 Nm
Golf VII 1.6 TDI: 250 Nm
Maksimalna brzina
eGolf: 150 km/h (elektronski ograničeno)
Golf VII 1.6 TDI: 200 km/h
Ubrzanje 0 - 100 km/h
eGolf: 9,6 sekundi
Golf VII 1.6 TDI: 10,5 sekundi
Težina
eGolf: 1615 kg
Golf VII 1.6 TDI: 1265 kg
Domet
eGolf: 300 km
Golf VII 1.6 TDI: 1300 km
Potrošnja goriva
eGolf: 14 kWh / 100 km (1,88 KM)
Golf VII 1.6 TDI: 3,8l / 100 km (8,40 KM)
Trošak održavanja (4 godine i 60.000 km)
eGolf: 330,00 KM
Golf VII 1.6 TDI: 1400,00 KM
Servis zamjene remenja i vodene pumpe
eGolf: 0,00 KM
Golf VII 1.6 TDI: 1000,00 KM
CO2 emisija po km
eGolf: 0 g za el. energiju iz obnovljivih izvora, 82 g za el. energiju iz TE, 57 g za trenutni odnos prilikom proizvodnje el. energije
Golf VII 1.6 TDI: 85 g
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.