Analiza eksploatacije: e-Golf nakon 500 različitih korisnika

/ Komentari (5)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

nakopitam

samo još da napišete koliko košta registracija ovog vozila ?

Isto

Registracija kao i za bilo koji drugi Golf, odnosno elektricna vozila nisu (nazalost) nista povoljnija ali ni skuplja pri samoj registraciji

Pazi ovo !!

Kada "kucnes" ID3 pri brzini od 20!!km/h,aktivira se airbag...potrebno je tada zamijeniti i bateriju koja kosta 30.000 Konvertibilnih Maraka !!!!

TDI

Samo baterije zagađuju dok se prozvedu kao 3 dizelaša!

!

Na struju se šišam i brijem!Zdravo!

/ Najnovije