Pitali smo građane Sarajeva jesu li zadovoljni novim trolejbusima
U Sarajevo je početkom ovog mjeseca isporučen posljednji, 25. trolejbus, po osnovu ugovora koji je potpisan 2021. godine.
Prvi novi trolejbusi sarajevskim ulicama počeli su sabraćati u maju prošle godine, a nabavila ih je Vlada Kantona Sarajevo.
Nova vozila nabavljena su nakon više od 40 godina, a u glavni grad Bosne i Hercegovine stigla su iz Bjelorusije.
Edo Maajka godinama vodi bitku s poremećajem o kojem se malo govori
Jedna od osnovnih karakteristika novih sarajevskih trolejbusa je da imaju mogućnost autonomne vožnje do 20 kilometara, što znači da mogu voziti i na određenim autobuskim linijama, odnosno na saobraćajnicama koje nisu pokrivene kontaktnom mrežom.
Pitali smo građane Sarajeva da li su zadovoljni novim trolejbusima.
"Gradski prevoz je mnogo bolji od kada su nabavljeni novi trolejbusi. Milina je biti putnik u novim vozilima jer je sve čisto i uredno, a i mnogo je udobnije", kazao nam je građanin Sarajeva.
Sarajevo bogatije za 25 novih trolejbusa - evo kada se puštaju u saobraćaj
Novi trolejbusi imaju kapacitet minimalno 130 putnika i najmanje 35 sjedećih mjesta, opremljeni su naprednim sistemima naplate karata i brojanja putnika, videonadzorom, pristupom za osobe s invaliditetom.
"Muž i ja stanujemo na Alipašinom Polju i često koristimo gradski prevoz. Sada kad imaju novi trolejbusi prevoz je mnogo ugodniji jer su komforniji, ima više prostora za kretanje, manje tresu i lakše je kod izlaska i ulaska jer su niži. Mi putnici, a i GRAS bi trebali da se potrudimo da ostanu što duže ovako čisti i uredni", rekla nam je stanovnica Sarajeva.
"S vremena na vrijeme koristim javni gradski prijevoz. Do sada nisam bila u prilici voziti se novim trolejbusima, ono što sam vidjela je da izvana izgledaju lijepo i funkcionalno, pretpostavljam i da je vožnja puno ugodnija", izjavila je naša naredna sagovornica.
Nova vozila olakšavaju putovanje i turistima u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
"Novi trolejbusi imaju verbalnu i napisanu najavu iduće stanice što je veoma praktično za kretanje po gradu", zaključio je naš sugrađanin.
Osim čistoće vozila i njihove udobnosti koju većina hvali, pojedini građani Sarajeva smatraju da način naplate karata treba biti drugačiji.
"Ne znam, nove trole kao novi i stari automobili. Predlažem da nam konačno uvedu drugačiji način naplate karata, a ne da nas isto košta vožnja od Skenderije do Dobrinje i od Skenderije do Grbavice", podvukao je naredni sagovornik.
Podsjećamo, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta potpisao je ugovor za nabavku 25 novih niskopodnih trolejbusa u januaru 2021. godine.
Na međunarodnom tenderu koji je proveden u skladu sa pravilima Evropske banke za obnovu i razvoj – EBRD, izabrana je firma BKM Holding iz Bjelorusije. Ukupna vrijednost potpisanog ugovora iznosi 14.014.914 eura.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.