Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"

0
Radiosarajevo.ba
Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"

Kada neka firma svoje proizvode reklamira višeznačnim izrazom koji vuče na ekologiju mora u reklami da objasni šta ta fraza znači, presudio je Savezni sud pravde.

U konkretnom slučaju koji je dospio pred najviši njemački sud, riječ je bila o izrazu "klimatski neutralno" koji u svojim reklamama koristi proizvođač gumenih bombona Katjes.

Ispostavilo se da proizvodnja ne ide bez ispuštanja štetnih gasova u atmosferu, ali da kompanija zauzvrat podržava klimatske projekte.

Bećiragić nakon poraza od Hrvatske: "Razlika od 13 koševa ništa ne znači u ludnici u Skenderiji"

Na reklamu se žalila frankfurtska kancelarija za konkurentnost ističući da potrošače dovodi u zabludu. Važne informacije, na primjer o načinu na koji kompanija postiže klimatsku neutralnost, nisu stigle do kupaca, prenosi German News Service.

Sud je odlučio da Katjes mora da povuče reklamu. Smanjenje emisija ugljen-dioksida i kompenzacije zbog tih emisija nisu isto što i mjere za klimatsku neutralnost i zato je objašnjenje da je proizvod "klimatski neutralan" neophodno, naveo je sud.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak