RS Trophy: Renault Megane nikad nije bio jači i brži
Umjesto 280 "konja" u standardnom RS-u, Trophy verzija imat će motor pojačan na 300 "konja" te maksimalni obrtni moment od 420 Nm (verzija s EDC mjenjačem).
Kupci će moći birati između verzija s 6-stepenim ručnim i EDC mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Performanse: Maksimalna brzina 260 km/h, ubrzanje 0-100 km/h u 5,7 sekundi, prosječna potrošnja od 7,7 (ručni mjenjač) do 8 litara (EDC) na 100 km.
Renault Megane RS Trophy će imati Cup-ovjes s mehaničkom Torsen blokadom diferencijala i specijalne kočione šajbe. Cup-ovjes donosi 25 procenata kruće amortizere, 30 prozent čvršće opruge i 10 procenata jače poprečne stabilizatore.
Trophy verzija preuzima od Megana RS sistem upravljačkog sistema zakretanja sva četiri točka 4-Control koji poboljšava dinamiku na višim brzinama.
Vozač i suvozač sjede u sportskim sjedištima s integriranim naslonima za glavu, a kao opcija su na raspolaganju Recaro sjedišta presvučena alkantarom.
Standardna oprema uključuje, između ostalog, dvozonski klima uređaj, handsfree sistem otključavanja i paljenja bvez ključa, pomoć pri parkiranju, multimedijalni sistem Renault R-Link 2 sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.