Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso: Poziv na putovanje

J. M.
Među novitetima koje su predstavnici grupe PSA (Peugeot- Citroën) predstavili bh. javnosti u Neumu nalazi se i i dotjerani tandem Citroënovih monovolumena - C4 Picasso i Grand C4 Picasso.

Druga generacija Citroëna C4 Picasso, lansirana 2013. godine, privukla je više od 300.000 kupaca koje je osvojio osebujan dizajn i prepoznatljiva udobnost.

Tri godine kasnije obje karoserijske izvedbe su dotjerana, a najznačajnije promjene su novi prednji dio i ponuda dvobojnog krova, te veća mogućnost personalizacije izborom od četiri različita uređenja unutrašnjosti.

Uz to, C4 Picasso opremljen je novim tehnologijama, poput sistema otvaranja vrata prtljažnika "slobodnih ruku", potom nove ponude internetskih usluga uz sistem Citroën Connect Nav te program udobnosti Citroën Advanced Comfort.

Uz kompaktne dimenzije (dužina 4,44 m / širina 1,83 m / visina 1,61 m), Citroën C4 Picasso s pet sjedala spaja prostranost kabine, modularnost i veliki prtljažnik (537-630 litara). Veći Citroën Grand C4 Picasso je izdužen na 4,60 metara i nudi dva sklopiva sjedišta u trećem redu ili prtljažanik zapremine 645-704 litra.

Lagani pristup prtljažniku niskog utovarnog praga dodatno je poboljšan opcijom "slobodnih ruku". Ako su ruke zauzete vrata prtljažnika otvaraju se pomicanjem nogu zahvaljujući senzoru ispod stražnjeg odbojnika. U unutrašnjosti treba izdvojiti novi navigacioni sustav Citroën Connect Nav, povezan s internetom 3D i novim 7-inčnim tabletom osjetljivim na dodir.

U paleti motora "kratkog" C4 Picasso nalaze se 3-cilindrični 1,2 litarski benzinac (130 KS), potom 1,6 litarski dizelaš u verzijama s 99 ili 120 KS, te 2,0 litarski dizelaš (150 KS).

Nešto drugačija je ponuda uz veći Grand C4 Picasso: Nije dostupan najslabiji dizelaš, ali jeste 1,6 litarski turbobenzinac (165 KS). Svi motori ispunjavaju Euro 6 norme, a opremljeni su i start/stop sistemom.

Citroën C4 Picasso prati visoke standarde ponudom asistent sistema: Coffee Break Alert (upozorenje na umor, odnosno da je vrijeme za pauzu), prepoznavanje saobraćajnih znakova i preporučene brzine, upozorenje na nenamjerno prelaženje crte, kontrola mrtvog ugla, kočenje u slučaju opasnosti, upozorenje na opasnost od sudara...

Dotjerani monovolumeni startuju na bh. tržištu po cijeni od 41.021 KM (C4 Picasso), odnosno 42.728 KM (Grand C4 Picasso), koliko treba platiti za baznu, ali bogato opremljenu, benzinsku verziju Live PureTech (130 KS).

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak