Vozili smo: Novi Peugeot 3008 predstavljen bh. javnosti
Ako se uzmu u obzir svi segmenti, sada u Evropi svaki deseti automobil pripada porodici SUV-ova.
Više nego dovoljan razlog da prilikom lansiranja druge generacije "3008-ice" Peugeot odustane od koncepta automobila koji je na pola puta između crossovera i monovolumena.
Peugeot 3008 postao je SUV što se primjećuje prije svega u izgledu. Linije su jasne, dizajn pročišćen, povišeno podvozje, veliki točkovi, široke zaštitne obloge, profilirani krovni nosači... Dilema nema, to je SUV.
Velika doza originalnosti, koja je pratila prvu generaciju "3008-ice", prenijeta je u unutrašnjost.
Radno mjesto vozača je jedinstveno u klasi: Peugeot i-Cockpit instrument table podignute u visinu očiju vozača (digitalna slika visoke rezolucije na 12,3-colskom zaslonu ) i kompaktni debeli upravljač upotpunjeni su avionskim kokpitom srednjeg dijela armaturne ploče s šest prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke.
Na popisu infotainment sistema treba izdvojiti Mirror Screen funkciju koja omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na dodirnom zaslonu vozila radi optimalne upotrebe mobilnih aplikacija. Kompatibilna je s protokolima MirrorLink, Android Auto i Apple Carplay.
Samo jednim pritiskom gumba smještenog na upravljaču, ta funkcija omogućuje upotrebu glasovnog prepoznavanja s pametnog telefona. Tako se bez skretanja pogleda s ceste i sasvim sigurno, vozaču nude nove mogućnosti – telefoniranje, biranje muzike, čitanje i sastavljanje tekstovnih poruka, odabir rute na 3D navigacionom sistemu…
Ne smije se zaboraviti ni varijabilni koncept raspodjele unutrašnjeg putničkog prostora i obilnog prtljažnika, jednog od najvećih u klasi.
Francuski SUV je u duhu vremena kada je riječ o modernim voznim asistentima koji ublažavaju izvore opasnosti na cesti i nude čitav niz sigurnosne opreme: Automatsko kočenje u hitnom slučaju (Active Safety Brake), upozorenje na opasnost od sudara (Distance Alert), aktivni sistem za upozorenje na nenamjeran izlazak iz vozne trake (Active Lane Departure Warning), upozorenje na umor, automatsko uključivanje dugih svjetala, prepoznavanje saobraćajnih znakova i preporučivanje brzine, aktivni regulator brzine s funkcijom za zaustavljanje (verzije s automatskim mjenjačem), sistem za kontrolu mrtvog ugla.
Peugeot 3008 postavljen je na novu platformu EMP2 koja je omogućila uštedu u težini od 100-tinjak kilograma, ali i odlično ležanje na cesti i pored povišenog ovjesa.
Istražujući zahtjeve kupaca – koji skoro isključivo kompaktne SUV-ove naručuju s prednjim pogonom – Peugeot je ostao vjeran konceptu s prve generacije modela.
To znači da prilikom izalska s asfalta, umjesto pogona 4x4, vozaču pomaže Advanced Grip Control.
Riječ je o sistemu protiv proklizavanja koji ima pet voznih programa (standard, snijeg, blato, pijesak, ESP off) kojim se upravlja kružnim reglerom na središnjoj konzoli. Dio sistema su posebne gume s zimskom etiketom M+S te Hill Assist Descent Control (HADC) za pomoć pri vožnji nizbrdo.
Početni model pokreće 1,2 litarski 3-cilindrični benzinac (130 KS) koji u kombinaciji s 6-stepenim manuelnim mjenjačem troši svega 5,1 litar goriva na 100 km. U benzinskoj paleti je i 1.6 THP (165 KS) spregnut s automatskim mjenjačem.
Nešto veći izbor imaju kupci dizelaša: Provjereni agregati HDi agregati zapremine 1,6, odnosno 2,0 litra dolaze sa po dvije verzije – 100 ili 120 KS (1.6 HDi), odnosno 150 ili 180 KS (2.0 HDi). Svi motori ispunjavaju Euro 6 emisione norme, a opremljeni su start/stop sistemom gašenja motora u praznom hodu.
Novi Peugeot 3008 na bh. tržištu startuje po cijeni od 38.245 KM koliko treba platiti za početnu verziju – 1.2 PureTech 130 Access.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.