VW Jetta: Nekada izrađivana u Sarajevu, a za novi model nema kupaca u Europi
Manifestacija u centru američke automobilske industrije nije slučajno odabrana na premijeru nove Jette jer na prostoru Europe kupci sve manje traže klasične limuzine.
Nova Jetta postavljena je na modularnu platformu MQB (poput modela Golf, Tiguan i Arteon) i značajno je uvećana u poređenju s prethodnom generacijom: S dodatna 43 mm narasla je na 4702 mm između krajnjih tačaka i, barem na američkom tržištu, sasvim se približila Passatu (4770 mm).
Uz to, Jetta je nešto šira (+19 mm), viša (+6 mm) i, ono najvažnije, međuosovinski razmak je narastao na 2686 mm (+35 mm), što će osjetiti putnici na zadnjoj klupi.
Zapremina prtljažnika od 510 litara nije se promijenila, a koeficijent otpora zraka smanjen je na 0,27.
Interesantno je da se Amerikancima i dalje nudi samo Jetta s 1.4 TSI benzinskim motorom (150 KS), a kao alternativa standardnom 6-stepenom manuelnom mjenjaču ponuđen je 8-brzinski automatik!
Spisak opreme je proširena u odnosu na prethodnu Jettu, pa je bazna verzija opremljena LED svjetlima i brojnim vozačkim asistentima.
Klasični instrumenti mogu se, uz doplatu, zamijeniti digitalnim, a ugrađeni su moderni infotainment sistemi i aplikacije.
Najzanimljiviji podatak: Nova Jetta neće biti ponuđena na europskim tržištima, izuzev, možda, Rusije!
A još prije nešto više od četvrt vijeka Jetta je izlazila i s proizvodnih traka fabrike TAS u Sarajevu. Aktuelni model izrađivat će se u Meksiku, a u SAD-u će bazna verzija koštati 17.895 dolara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.