Snažan, brz i elegantan: Predstavljamo vam Aston Martin Vantage

0
Radiosarajevo.ba

Prvi potpuno novi sportski automobil Aston Martina nakon povratka Vantagea 2005. godine nije samo Mercedes-AMG GT u svečanom odijelu iz Savile Rowa.

Da, novi Aston Martin dijeli svoj 4.0-litarski twin-turbo motor s najboljim AMG-om - i nešto tehnologije unutra, ali izvan toga, ovo je čisti Aston. I to je vrlo dobar komad.

Koliko ima zajedničko sa DB11?

I nemojte misliti da je Vantage samo skraćena verzija aluminijske platforme DB11 i dijeli svoj osmostepeni automatski mjenjač, da je to samo zagrijani Astonov ostatak. Aston je namjerno zadržao DB11 mekšim kako bi Vantage mogao biti oštriji, ljući više sportski automobil. Konačno, jasno razgraničenje između Aston Martinovih proizvoda.

Bećiragić nakon poraza od Hrvatske: "Razlika od 13 koševa ništa ne znači u ludnici u Skenderiji"

Kakav je za vožnju

Mjenjač je oštriji. Elektronski zadnji diferencijal reagira munjevito kako bi maksimizirao trakciju (ili divljaštvo, zavisno od vašeg raspoloženja). Više nema načina za udobnost za pogon i šasiju - ovaj put je sve podignuto za stepen više, s izborom između Sport, Sport + i Track načina. Čak postoji i sedmostepeni ručni mjenjač. To nećete pronaći u nijednom drugom Astonovom modelu.

Dajte nam detalje o motoru

Sada ih ima više od jednog. Obični motor razvija istih 503 KS i 505 lb-ft kao u Mercedes-AMG C63 (iako je obrtni moment malo manji kod ručnog mjenjača), što je dovoljno da 1,5-tonski Vantage ubrza od 0-100 km/h za 3,6 sekundi i postigne maksimalnu brzinu od 315 km/h. Ti brojevi se penju na 4,0 sekundi i 322 km/h s ručnim mjenjačem. To je ogromna performansa za model nižeg nivoa, ali sada je to potrebno jer Vantage ima opciju početne cijene od 120.000 funti (više od 269 hiljada KM) i mora konkurirati Audi R8 V10 Plus, McLaren 540C i Porsche 911 Turbo.

Što se tiče drugih verzija?

Postoji mekani Volante bez krova, ali kupe verzija dolazi s drugim opcijama snage. Tu je i nadograđena F1 Edition koja košta 18 hiljada funti (više od 40 hiljada KM) više i povećava snagu V8 motora na 527 KS. Taj automobil, iako nije usmjeren toliko na agresivan pristup kao Porsche 911 GT3, više je fokusiran na vožnju staze i koristi se kao sigurnosni automobil u F1 cirkusu. Zatim imamo V12 Vantage. On je toliko drugačiji da smo mu posvetili posebnu recenziju, ali vrijedi navesti osnovne činjenice ovdje: 690 KS i maksimalna brzina od 322 km/h. To bi trebalo biti dovoljno. Na neki način, ipak, nije uspio doseći očekivanja.

Koji je zaključak?

"Staložen i sposoban, iako ne pretjerano zabavan. Ipak, u Astonovom asortimanu, to je najbolji automobil osim DBS-a."

Aston Martin tradicionalno ima problema s novim automobilima. Obično se na kraju isprave, ali primjećujemo da se najviše sjećamo onoga kako su se razvijali tokom svog života, a ne kako su se pojavili na početku.

Novi Vantage je, većinom, drugačiji. Iako su blago neuvjerljivo upravljanje i spori automatski mjenjač - i to su sitne zamjerke, obećavamo - ovaj automobil se čini puno bolje izbalansiranim od svog prethodnika. Zvuči divno, izgleda fantastično, brzo ubrzava i ima izuzetno sposoban šasiju, iako se čini pomalo inertnim ako ne vozite na granici.

Je li Vantage dovoljno poseban za 120.000 funti (više od 269 hiljada KM) i više? Pogledajte, nije toliko dramatičan kao Audi R8 s motorom smještenim u sredini, ali sada kada su McLaren (540/570) i Mercedes (AMG GT) povukli svoje modele iz ovog sektora, Vantage ima manje direktnih konkurenata. Naravno, oni su se povukli jer je konkurencija od strane Porschea izuzetno jaka. 911 je izvanredan sportski automobil, i Aston je namjerno postavio visoku cijenu Vantagea kako bi stvorio razmak. Ali, marka, imidž i poželjnost omogućavaju Astonu da naplati ovaj brend porez i prođe s time, piše TopGear.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak