Luksuz, elegancija, snaga: Mansoryjev novi Mercedes AMG G63 4×4²
Mansory je jedan od tunera koji često pokazuju ljubav i privrženost G-klasi svojim pretjeranim tuningom uključujući coupe s dvoje vrata i druge derivate velike snage.
Međutim, njegova posljednja verzija ograničene proizvodnje ne ugrožava prepoznatljive off-road karakteristike modela jer se bazira na robusnom Mercedes-AMG-u G63 4×4².
SUV je zadržao svoj visoki stav zahvaljujući modifikacijama specifičnim za 4×4² koje uključuju portalne osovine, ali se vozi na novom kompletu 22-inčnih FD.15 naplataka obučenih u terenske gume 325/55R22.
Policija blokirala ulaze prema Igmanu: Planina ispunjena posjetiteljima unatoč gužvama
Sveobuhvatan body kit uključuje mnoštvo aero komponenti od ugljičnih vlakana, uključujući široke blatobrane, nove ploče vrata, redizajnirane odbojnike s dodatnim usisnicima, poklopac motora s ventilacijom, veliko krilo i poklopac rezervnog točka s natpisom Mansory.
Dodatni metalni branik koji strši sa zadnje strane štiti G-klasu od ogrebotina njegove dragocjene karoserije tokom vožnje van ceste, a dodatne LED diode na krovu osvijetlit će "budućnost".
Mansory predstavio novi Ferrari: Kovani karbon, žuta koža i divlja snaga
Primjerak na fotografijama nema opciju "suicide" vrata u stilu Rolls-Roycea, iako smo sigurni da ih zainteresovani mogu dodati na popis izmjena. Nadalje, G-klasa može biti i blindirana na zahtjev.
Slično drugim Mansoryjevim izvedbama, unutrašnjost je ponovo presvučena visokokvalitetnom kožom u kombinaciji bijele i plave nijanse. Različite boje, stilovi prošivanja i detalji od karbonskih vlakana dostupni su prema željama svakog kupca.
Oznaka Mansory može se pronaći na brojnim mjestima u kabini, koja ima četiri zasebna sjedišta i središnju konzolu koja se može konfigurisati.
Dok postavka šasije ostaje nepromijenjena, tuner je napravio svoju 'čaroliju' na AMG-ovom twin-turbo 4,0-litrenom V8, podigavši ga na 850 KS (625 kW) i 1000 Nm okretnog momenta. To predstavlja zdravo povećanje u poređenju s fabričkih 585 KS (430 kW) i 850 Nm.
Prema tuneru, sprint od 0-100 km/h postiže se za 4,5 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 210 km/h iz očiglednih razloga, piše Jutarnji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.