Kineska G-klasa: Tri puta jeftinija od Mercedesovog originala
Kompanija BAIC (Beijing Auto Industrial Corporation) odavno počela rad na kopiji čuvenog Geländewagena, no morali su "povući ručnu" zbog protivljenja Daimlera, odnosno Mercedesa.
Pošto Daimler ima 12 procenata udjela u BAIC-u, a dvije kompanije aktivno surađuju na tržištu najmnogoljudnije zemlje svijeta, Kinezima nije bilo svejedno šta kaže njemački partner.
Na kraju se pokazalo da uticaj Daimlera nije bio dovoljan: BAIC je ipak lansirao BJ80 po početnoj cijeni od 288 hiljada yuana (42,5 hiljade dolara). To znači da je BJ80 na kineskom tržištu tri puta jeftiniji od G-klase.
Vanjski i unutrašnji dizajn dva modela je skoro identičan: Kineska kopija je 5 cm duža i s isto toliko kraćim međuosovinskim razmakom.
Najveća razlika je u tehnici. BJ80 ima pogon na sva četiri s reduktorom, ali je postavljen na platformu Saaba, koju je BIAC kupio od propalog švedskog proizvođača. Od Saaba je preuzet i motor - 2,3 litarski turbobenzinac snage 250 konja.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.