U pripremi novi električni Golf: Imat će i GTI verziju
U namjeri da poboljša prodaju, Volkswagen priprema facelift osme generacije Golfa, a primjerci sa poboljšanim izgledom bi se u prodaji trebali naći 2024. godine. U međuvremenu, njemački proizvođač automobila se priprema za neizbježnu električnu budućnost.
VW Golf je 14 godina bio na vrhu liste najbolje prodavanih automobila u Europi, a u 2022. godini na tom tronu ga je zamijenio Peugeot 208 supermini. Golf, štaviše, nije završio ni među prva četiri mjesta, koja su zauzeli Dacia Sandero, VW T-Roc i Fiat 500.
VW je na Internacionalnom sajmu automobila u Minhenu 2021. godine predstavio ID.Life koncept. Britanski časopis Autocar navodi da je VW odustao od ovog koncepta, te da je za sljedeći mjesec planirano predstavljanje novog konceptnog automobila. Očekuje se da će ovaj novi električni model biti prvo Volkswagenovo vozilo koje će voziti na MEB-Plus platformi namijenjenoj pogonu na prednje točkove. Što se tiče modela sa 4x4 vučom, vjeruje se da će koncept podržavati dvostruke motore.
Novi problemi s vodosnabdijevanjem u Sarajevu: Kvar u ovom dijelu grada, oglasio se ViK
Za sada se, govoreći o ovome konceptu, koristi naziv „ID.2“. Međutim, insajderi bliski VW-u vjeruju da će naknade verzije modela ponijeti naziv „Golf“.
Što se tiče dimenzija, sa 4,25 metra, trebao bi biti duži od modela VW Polo, ali kraći od uobičajenih modela Golfa. Namjenska platforma za električni automobil rezultirat će kratkim prevjesima kako bi se maksimalno povećao međuosovinski razmak, te kako bi se obezbjedio komforan interijer kakav ima Golf. Očekuje se da će automobil biti težak između 1600 i 1700 kilograma.
Motor1 prenosi da izvori bliski VW-u navode da je ova njemačka kompanija odlučila da dugoročno odustane od sufiksa GTX, koji se trenutno koristi kod sportskih ID.4 i ID.5 SUV modele, kao i kod ID.Buzza. Novi električni koncept u GTI verziji mogli bismo vidjeti već u maju na Wörthersee GTI sastanku u Austriji. Ukoliko se to ne desi, vjeruje se da bi osnažnjena verzija električnog modela mogla imati svoju premijeru najkasnije u septembru na sastanku ID fanova u Locarnu, u Švicarskoj.
Vozili smo Volkswagen ID.4 Pro Performance Max - Svjetski automobil godine 2021.
Golfovi bazirani na MQB platformi i motorima na unutrašnje sagorijevanje proizvode se u Wolfsburgu, ali će Golfov električni imenjak najvjerovatnije biti sklapan u SEAT-ovoj fabrici u Španiji. Također, Škoda će dobiti svoju verziju malog električnog auta. Ako je vjerovati navodima, Golf Mk8 će još godinama biti dostupan paralelno sa sa električnim rođakom.
Facelift "osmice" je planiran u 2024. godini, što znači da VW namjerava da benzinski i dizel modeli budu u prodaji barem do 2027. ili 2028. godine.
Na posljetku će kompanija biti primorana da prestane sa proizvodnjom modela sa motorima na unutrašnje sagorijevanje, s obzirom da je Europska Unija izglasala zabranu njihove prodaje koja će stupiti na snagu 2035. godine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.