Drugačije bi bilo da je neka druga marka: Reklama za BMW koja je doživjela fijasko
Na društvenim mrežama pojavio se snimak reklame koju je navodno napravio uvoznik BMW-a za Češku.
Video prikazuje uplašenog mladog polaznika auto-škole koji se pati s parkiranjem, dok njegov instruktor ne može sakriti nezadovoljstvo. Mladić čak ne zna "iz prve" zatvoriti ni vrata na automobilu za obuku i posramljen je zbog svoje nespretnosti.
No, čim je izašao iz stare Toyote auto škole, mladić na praznom parkingu uoči novi BMW serije 4 s pogonom na sva četiri točka u M verziji. BMW ga pozove da se provoza, mladić prihvati poziv i transfora se u brutalnog majstora brzine i drifta. Na iznenađenje instruktora...
Pritom "Donutse" ne ispisuje na za to predviđenoj stazi nego na parkingu, doduše praznom. Ideja oglasa je jasna: BMW omogućava svima da uživaju u vožnji, dakle sve ovisi o automobilu.
Ali, ta ideja se nije svidjela gledateljima, pogotovo zato što je uvriježeno mišljenje da su vozači BMW-a najbezobzirniji na cesti. Često se optužuje za nepoštovanje drugih sudionika u prometu, pri čemu neki idu tako daleko da bahate vozače smatraju fenomenom marke BMW.
Prema reklami nisu bili blagonakloni čak i neki vozači BMW-a koji su mišljenje da će ovakav oglas samo produbiti predrasude i satanizaciju onih koji istinski vole i uživaju u BMW-u. Pogledajte i recite da li su u pravu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.