Gubici: Zara zatvara čak 1.200 trgovina širom svijeta
Zara će zatvoriti čak 1.200 trgovina širom svijeta. Vlasnik lanca trgovine odjećom Amancio Ortega pokušat će povećati online prodaju tokom haosa koji je uzrokovala pandemija koronavirusa.
Inditex, grupacija čija je Zara glavna robna marka, planira zatvaranje između hiljadu i 1.200 uglavnom manjih prodavnica.
Gubici Inditexa koncentrirani su najviše među preostalim trgovinama brendova starijim od Zare. Španska grupacija Inditex osim Zare, posjeduje i brendove poput Bershke, Pull & Beara i Massimo Duttija.
Zatvaranje trgovina očekuje se najviše u Aziji i Europi.
Guardian piše da je najmanje za očekivati zatvaranje 107 prodavnica širom Velike Britanije.
Iz Inditexa su poručili da će broj zaposlenih ostati stabilan, a zaposlenicima je ponuđena druga uloga unutar kompanije, kao što je priprema robe za online prodaju.
Ukupan broj trgovina smanjit će se sa 7.412 na između 6.700 i 6.900 nakon reorganizacije, što će uključivati i otvaranje 450 novih trgovina.
Inditex teško pogođen tokom krize uzrokovane pandemijom, fokus se prebacio na online prodaju Inditex, jedan od najvećih prodavača odjeće na svijetu, teško je pogođen tokom pandemije, gdje je prodaja od 1. februara do 30. aprila, prvog tromjesečja njegove financijske godine, pala za 44% na 3,3 milijarde eura (2,9 milijardi eura).
Kompanija je u kvartalu iskazala neto gubitak od 409 miliona eura. Gotovo četvrtina njenih trgovina ostala je zatvorena do 8. jula, prenosi Zagreb.info
Međutim, rast online nadoknadio je neke od slabosti u prodaji, rekao je Inditex. Internetska prodaja porasla je za 50% u odnosu na isto razdoblje tokom tromjesečja, a u aprilu je bila veća za 95%.
Inditex je rekao da će ubrzati svoje aktivnosti na prodaji više odjeće putem interneta, jer time nastoji potući konkurenciju poput H&M-a, Uniqla, Fast Retailinga i novijih isključivo online trgovina poput Asosa i Boohoa koji su prosperirali u Velikoj Britaniji tokom lockdowna.
Inditex, kojeg kontrolira njegov osnivač Amancio Ortega, planira potrošiti milijardu eura na svoju internetsku ponudu do 2022. godine i dodatnih 1,7 milijardi eura u trgovinama kako bi im se omogućilo bolje integriranje s web stranicama za brže isporuke i praćenje pošiljki proizvoda u stvarnom vremenu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.