Novi saobraćajni znak u Njemačkoj: Evo na šta vozači trebaju paziti
Savezna vlada odobrila je u srijedu najavljene izmjene i dopune Pravilnika o cestovnom prometu (StVO). To znači neke promjene za sudionike u prometu kojima se sada moraju prilagoditi. Izmjenom je uveden i novi prometni znak 230 "Ladezone".
Očekuje se da će uvođenje donijeti neka poboljšanja u cestovnom prometu.
Znak "Ladezone" (zona utovara) namijenjen je ocrtavanju područja za komercijalni utovar i istovar. Ostali sudionici u prometu ubuduće će morati biti oprezni. Jer im je tada zabranjeno zaustavljanje na ovom mjestu.
Titove brigade lopatom izgradile 242 km pruge za 7 mjeseci, vlast danas ne umije popraviti 80 metara
Ranije su pružatelji paketskih usluga u gradovima često morali parkirati u drugom redu prilikom utovara i istovara. Ovo "parkiranje u drugom redu" suzbit će se uvođenjem zone za utovar.
Uvođenje novog prometnog znaka je početkom srpnja najavio Oliver Luksic parlamentarni državni sekretar u Saveznom ministarstvu za digitalizaciju i promet (BMDV), piše Deutsche Verkehrs-Zeitung.
U skladu s tim, zona utovara ne bi trebala samo osigurati prometne tokove, već i poboljšati sigurnost na cesti te kroz manje procesa kočenja i ubrzavanja, također smanjiti emisije štetnih tvari.
Stroge kazne: Zbog ovoga u Njemačkoj možete platiti i do 10.000 eura
Osim uvođenja novog prometnog znaka, Savezna vlada je u srijedu donijela još nekoliko izmjena Zakona o cestovnom prometu. Zaštiti klime i okoliša te zdravlju u cestovnom prometu ubuduće će se pridavati više pozornsoti nego dosad. Općinama bi trebalo dati više slobode da to učine.
Novim StVO-om mogu narediti zabranu saobraćaja isključivo zbog zaštite okoliša, klime i zdravlja, pojasnilo je u srijedu Savezno ministarstvo privrede. Trebali bi moći uvesti posebne trake za autobuse ili proširiti biciklističke staze. Trebalo bi omogućiti lakše postavljanje ograničenja brzine od 30 km/h oko škola i vrtića.
Savezna vlada je već u junu donijela izmjene i dopune Zakona o cestovnom prometu (StVG). Novi ciljevi prometnog planiranja prvo se moraju učvrstiti u zakonu prije nego što se ugrade u StVO, pojašnjavaju u ministarstvu.
Jedinstvena prilika za posao u Njemačkoj koja se ne propušta
Planirano je da se o svim izmjenama raspravlja u Saveznom vijeću 24. novembra.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.