Hoće li zaživjeti trend električnih automobila: Kupovina u Njemačkoj se smanjuje
/ Komentari (2)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nece. Odvratno prljava tehnologija proizvodnje uz enormnooo zagadjenje zbog proizvodnje baterije. Kada damperi i bageri budu elektricni onda razmatrati svrhu e-car. To uopste nije ekolosko, samo idiot moze nasjedati na pricu da e-car ne zagadjuje. Jok...proizvodi se u apoteci. Svaki ama bas svaki dio koji se ugradi u e-car proizveden je sa ogromnom kolicinom zagadjenja, od metala i taljenja, preko plastije, aluminija, gume...do baterije koja boga oca kontaminira tlo i zrak i zdravlje ljudi zbog litijuma.
Auto na struju platis 100 000 km i poslije pet god .ne mozes da ga prodas za 5000 jer da bi zamjenio bateriju moras dati 50% cijene novog vozila