Europska unija suspendovala četiri ruska medija: Kremlj prijeti odgovorom

1
Radiosarajevo.ba
Europska unija suspendovala četiri ruska medija: Kremlj prijeti odgovorom
Foto: EPA / Europska unija / Ilustracija

Vijeće Europske unije suspendovalo je još četiri velika ruska propagandna medija, prema izjavi objavljenoj 17. maja.

Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestija i Rossiyskaya Gazeta prepoznati su kao mediji koji šire rusku propagandu i podržavaju rat protiv Ukrajine.

Vlada Češke je u martu ove godine objavila da je otkrila mrežu propagande finansiranu iz Moskve, povezanu s ukrajinskim oligahom Viktorom Medvedčukom, koja je koristila Voice of Europe za širenje dezinformacija.

Analiza | Puhovski: Harris ima svoje adute, ali Trump je i dalje u značajnoj prednosti

Analiza | Puhovski: Harris ima svoje adute, ali Trump je i dalje u značajnoj prednosti

Rossiyskaya Gazeta i RIA Novosti su oba ruski državni mediji, dok je Izvestija pod državnom kontrolom. objavio je Kyiv Independent.

Suspendovanim medijima i njihovim zaposlenicima neće još biti zabranjene druge aktivnosti u EU osim emitiranja, poput istraživanja ili intervjua, zbog Povelje o temeljnim pravima, navedeno je u izjavi.

Rusija provodi dobro dokumentiranu i sistematsku međunarodnu medijsku kampanju manipulacije informacijama s ciljem iskrivljavanja činjenica kako bi opravdala rat u Ukrajini i destabilizovala susjedne zemlje i članice EU, navodi se u izjavi.

Vijeće je također reklo da su ruska propaganda i manipulacija informacijama više puta bile usmjerene na Ukrajinu, njene građane i vlasti, kao i na evropske političke stranke, tražioce azila, predstavnike manjina i rad demokratskih institucija u EU.

Portparolka Ministarstva vanjskih poslova Rusije, Maria Zaharova, ranije je zaprijetila da će biti kontramjera koje će uticati na zapadne medije koji djeluju u Rusiji.

"Ako se ove mjere poduzmu protiv ruskih medija, ruskih novinara, tada će, uprkos tome što zapadni dopisnici to neće željeti, i oni morati osjetiti naše uzvratne mjere", rekla je Zaharova.

EU je već zabranila nekoliko najvećih ruskih državnih propagandnih medija, kao što su RT i Sputnik, u februaru 2022. godine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije