Čuvena (ne)tačnost njemačkih vozova

0
Radiosarajevo.ba
Čuvena (ne)tačnost njemačkih vozova
Foto: Hyde Flippo / Željeznice u Njemačkoj

Iako se njemačka željeznica u inostranstvu smatra tačnom i pouzdanom, u julu je to posve drugačije izgledalo.

To potvrđuje i statistika Deutsche Bahna. Postavljeni ciljevi ponovno su ostali daleko ispod očekivanja.

Drugi put zaredom je u julu manje od 60 posto vozova Deutsche Bahna (DB) koji saobraćaju na većoj udaljenosti stiglo je bez zakašnjenja. Kako je objavljeno iz tog koncerna, samo u slučaju 59,9 posto vožnji stiglo se na vrijeme na planirano odredište. Poređenja radi: u prethodnom mjesecu postignute su do sada statistički najlošije vrijednosti od 2010. godine - od 58 posto.

Završen štrak u osnovnim školama u Kantonu Sarajevo: Sindikat najavio naredne korake

Završen štrak u osnovnim školama u Kantonu Sarajevo: Sindikat najavio naredne korake

Njemački poslodavci vape za radnicima: "Hoćete li kod nas raditi samo četiri dana sedmično?"

Njemački poslodavci vape za radnicima: "Hoćete li kod nas raditi samo četiri dana sedmično?"

Negativan trend

Time je jasan negativan trend od početka godine zasad zaustavljen. Njemački željeznički koncern jedaleko od zadatog cilja tačnosti od prosječnih 80 posto u tekućoj godini.

Koncern je kao razlog za brojna kašnjenja vozova na veće udaljenosti naveo dva razloga: građevinski radovi na kompletnoj željezničkoj mreži i velika iskorištenost vozova i centralnih željezničkih ruta. I jedno i drugo, kako je navedeno, snažno se odrazilo na tačnost te vrste vozova.

Statistika pri tome ne bi trebala odražavati sve neugodnosti tokom prošlog mjeseca kada su u pitanju linije na veću udaljenost: grupacija pak te vozove tretira kao tačne, ukoliko oni na odredište ne stignu sa zakašnjenjem većim od šest minuta. Na pitanje tagesschau.de, glasnogovornik DB-a je rekao da otkazane vožnje još uvijek nisu uključene u statistiku. Dakle, ako voz uopšte i ne krene, to nema nikakav uticaj na statistiku.

Netačnost i na regionalnim linijama

Međutim, nisu samo vozovi koji saobraćaju na veće udaljenosti pogođeni netačnošću: putnici i zaposlenici također moraju imati puno strpljenja i u regionalnom prijevozu. Prema statistici, 89,6 posto vozova u tom sektoru stiglo je s manje od šest minuta zakašnjenja i stoga su klasifikovani kao tačni.

U junu je tačnost regionalnih željeznica već pala značajno ispod 90 posto – što je posebno niska vrijednost u ovom dijelu željezničkog saobraćaja u Njemačkoj. Razlog tome je, osim značajno povećane potražnje - dijelimično i zbog karte od 9 eura - i trenutno visok nivo bolovanja, što, međutim, ne pogađaju samo Deutsche Bahn, piše DW.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije