Poruke iz džamije u Zagrebu: Neodgovorno je odbiti cijepiti se i ugroziti sebe i druge

/ Komentari (1)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Nadimak

Neodgovorno je razdvajati saffove. Kada se ljudima savjetuje da namaz obavljaju u svojim domovima i privatnosti, kao prošle godine, to je jedna stvar, ali puštati ljude u džamije i onda tražiti od njih da razdvoje saffove, ne samo da je novotarija, nego spada u jednu vrstu ponižavanja i onoga ko to traži i samih klanjača. Logika je tu odstranjena. Kako onda to neko može smatrati džematskim namazom? Ni jedan hodža se ne oglašava javno sa odgovorom na ova značajna pitanja, barem ne vidljivo ili na nekom uticajnijem mediju. Pazite ovo - prije ulaska u džamiju neko prska dezinfekciju po rukama džematlija, timovi su dezinficirali unutrašnjost mnogih džamija prije i poslije namaza, mnogi klanjači su donosili svoje vlastite serdžade, klanjalo se sa maskama na licima, neki su nosili i rukavice, nije se rukovalo, tako da skupa sa svim ovim mjerama, nije bilo potrebe za razdvajanjem saffova. U ovakvim okolnostima nije trebalo razjedinjavati džemat i još pritom nemati ni dokaz da se saffovima iko može zaraziti. Šta bi još i sa onim silno ponavljanim pričama o čvrstim saffovima između kojih se onda šejtan ne može provući? Sada ispada da taj šejtan slobodno šeta između klanjača, ali to mnoge hodže izbjegavaju spomenuti. Dodatni paradoks je bio da su džematlije pri ulasku i izlasku iz džamijskog prostora bili naguravani na vratima, bez razmaka. Danas, kako se nažalost i očekivalo, imami poput ovoga, uglavnom slijede upute nekih tamo kriznih štabova, medija, političara ili ko zna koga još pri pozivanju ljudi na cijepljenje. U Islamu se insistira na temeljnoj provjeri onoga šta se govori da bi se izbjegla smutnja ili tvrdnja bez dokaza. Ovo što efendija govori, da se bez cijepljenja "ugrožava" sebe i druge nema validne potvrde, tako da on ovdje govori bez dokaza. Njegova je stvar šta osobno vjeruje ili pretpostavlja, i može naglas pretpostaviti, smije iznijeti svoje zapažanje ili shvaćanje, ali ne smije druge u to ubjeđivati bez potvrde. Niti on sam niti mnogi mediji ne znaju koji su sve sastojci cjepiva, kao što ne znaju ni da li se tako spašava zdravlje i život, nema preciznih pokazatelja osim medijskih nagađanja i neprovjerenih statističkih brojki, te vjerovanja napamet, vjerovanja naslijepo. Islamska Zajednica BiH, kao i ova u Hrvatskoj, dosta je kompromitirana cijelim ovim cirkusom zvanim korona, i prethodne godine i sada.

/ Najnovije