Kupio nov telefon a u njemu našao poruke: Deda, volim te

Radiosarajevo.ba
Kupio nov telefon a u njemu našao poruke: Deda, volim te
Foto: LINK group / Ilustracija

Deda, ja tebe volim. I ja tebe, Miki, neke su od poruka koje je kupac iz Velike Gorice pronašao u mobitelu za koji je mislio da je nov, a tako ga je i platio, prenosi 24sata.hr.

„Otac je sklopio ugovor za novi mobilni uređaj, Huawei Y6, na 24 rate po devet KM. Po dolasku kući našao je pet poruka koje su slali deda i Miki, te pet fotografija istog tog dede i ostatka obitelji“, požalila se čitateljica ovog portala.

Kako otac nema adresu elektronske pošte, u njegovo je ime poslala prigovor Hrvatskom telekomu, s kojim je ugovor sklopljen.

„U velikogoričkom T-Centru ocu su instalirali i aplikacije koje je želio. Vidio je da se na ekranu stalno pojavljuje njemu nepoznato žensko ime i prezime, na što su mu rekli da ga je telefon vjerojatno povukao odnekud pri instaliranju aplikacija. Otac je objašnjenje prihvatio jer ne razumije kako funkcionira instaliranje aplikacija. Zato je tražio pomoć“, objasnila je korisnikova kći i dodala kako je djelatnik T-Centra obrisao slike i poruke te vratio uređaj njenom ocu.

Ali nije obrisao i pozive obavljene tokom proljeća ove godine. Na uređaju je, rekla je, lako otkriti da je prvi put bio upaljen u martu, a poruke i fotografije bile su iz maja.

Početkom avgusta otišli su u T-Centar pokazati te pozive. Usput su pitali i kako se može dogoditi da polovni telefon prodaju kao novi.

„Rekli su da nemaju objašnjenja i da će sve napraviti da zamijene telefon novim. Telefon je zamijenjen, kao što će biti zamijenjen i operator koji je izigrao naše povjerenje“, napisala je u prigovoru teleoperatoru.

U Hrvatskom telekomu su provjerili što se dogodilo i kazali kako je pogreška nastala zato što su T-Centar, u kojem je sklopljen ugovor, kao i njihovo središnje skladište, u Velikoj Gorici, pa je mobilni uređaj završio na pogrešnoj adresi.

„Korisnik koji je prvotno kupio sporni uređaj vratio ga je u originalnom pakiranju u T-Centar u zakonskom roku. Inače ih šaljemo na centralno skladište, ali je pogreškom poslan u drugo prodajno mjesto koje je u Velikoj Gorici, kao i centralno skladište, kamo se šalju uređaji iz povrata. Kako prethodni korisnik nije resetirao uređaj na tvorničke postavke brisanjem svih podataka, na vraćenom uređaju ostale su poruke. S obzirom na identičan izgled pakiranja spornog uređaja i novih uređaja u T-Centru Velika Gorica, djelatnik koji je prodao uređaj drugom korisniku nije mogao primijetiti da je riječ o rabljenom uređaju. Čim smo to utvrdili, korisniku je uređaj zamijenjen novim uz ispriku“, objasnili su iz Hrvatskog telekoma.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije