Ministarstvo se ponovo oglasilo o upisu u predškolsko obrazovanje djece s teškoćama
/ Komentari (2)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Zao mi je majke koja ima uopste brigu po ovom pitanju. Iako je u ovom slučaju, na žalost, birokratski aparat u pravu zbog svojih pravilnika i zakona, no nadam se da će se moći regulisati da djeca mogu ići u bilo koji vrtić za koji roditelj smatra da je bolji za djecu sa poteškoćama u razvoju. Ipak ovo neće novinar neki riješiti niti mediji, oni samo produbljuju ili čak stvaraju nove probleme. Očit primjer tome je bio kako su novinari pompozno objavili jučerašnji odgovor Ministarstva majki, a koji je isti odgovor koji su razjasnili u svojoj prethodnoj izjavi. No iz svega ovoga jasno je da majka želi da ima izbor, i vjerovatno joj je ugodnija činjenica da njena djeca idu u privatni vrtić zbog manjeg broja djece, ili djece čiji su roditelji relativno obrazovaniji i osvješteniji (mada ne mora biti uvijek slučaj), a čija djeca neće maltretirati i zlostavljati njenu djecu. To je samo bilo dovoljno poentirati, a ne da se vrši prepirka putem medija. Na žalost, činjenica da su ljudi pa i vrli novinari kao na strani majke, ali iskustvo - kroz rad sa osobama sa poteškoćama u razvoju - pokazalo mi je da ljudi svih slojeva nisu najotvoreniji prema njima ako su u njihovoj blizini. Tako sa su vecina licemjeri kada toboze brane majku, a tačno su mi poznate matrice ponašanja “normalnih” kad počnu da se gnušaju kada pojedinci budu i rade u njihovih blizini.
Marko je učenik devetog razreda i nastavu sluša po pozebnom programu prilagođenom njemu. Na času matematike nastavnica ga pita šta je on spremio za današnji čas (drugo pitanje ne smije ni postaviti, jer će biti odmah prozvana od Markove mame, Vijeća roditelja, uprave škole, resornog ministarstva, novinara i dušebrižne javnosti). Marko ponosno odgovara da zna nacrtati veliko slovo „A“. Nastavnica pruguta nešto zbog drugih đaka i glasno da svi čuju reče „bravo Marko“. Marko sav sretan nacrta veliko slovo „A“. Nastavnica još jednom izusti „bravo Marko“, ali sad malo tiše. Marko iz matematike imaš pet i biće ti pet zaključeno pošto je kraj nastavne godine. Marko, a kakve ocjene imaš iz drugih predmeta (u elektronskom dnevniku nastavnica vidi samo svoj predmet). Marko ponosno odgovori sve petice. Bravo, a Marko u koju ćeš se srednju školu upisati. Nastavnice, u Drugu gimnaziju ili gimnaziju Obala, mama kaže da su sve ostale škole seljačke. Marko, a šta si naučio u ovoj našoj školi? Znam nacrtati veliko slovo „A“ i tamo će me samo to pitati. Pa šta ćeš biti Marko kad sve škole završiš? Predsjednik države, ili bar neki ministar. Tako mama kaže, sve po pravilniku!