Građani Sarajeva kritikuju ViK: 'Prijete nam redukcijama, a voda svakodnevno teče ulicama'

13
V. A.
Građani Sarajeva kritikuju ViK: 'Prijete nam redukcijama, a voda svakodnevno teče ulicama'
Foto: Ustupljene fotografije / Bare

Nakon što je danas, 21. jula, sarajevski Vodovod i Kanalizacija (ViK) pozvao građane na racionalniju potrošnju vode uslijed izrazito visokih temperatura poručujući da su smanjeni resursi na izvorištima i upozoravajući da bi moglo doći do prekida vodosnabdijevanja, portalu Radiosarajevo.ba javili su se nezadovoljni građani koji su ukazali na "izvor" problema sa voodosnabdijevanjem.

Naime, kako tvrde nezadovoljni građani, dok ViK poziva na racionalnije trošenje vode, sarajevskim ulicama mjesecima unazad voda nekontrolisano teče i sliva se.

Prema fotografijama i videu koje su nam ustupili, evidentan je problem u ulicama Alipašina br. 9 i Ključka br. 2 te na području Betanije/Bare.

Pucnjava u Sarajevu, ranjena jedna osoba

Pucnjava u Sarajevu, ranjena jedna osoba

Jedan nezadovoljni građanin ističe da na lokalitetu klizišta Alipašina br. 9 i Ključka br. 2 već mjesecima nekontrolisano curi velika količina vode.

Tvrdi da su o tome, još prije nekoliko mjeseci, obaviještena nadležna općinska tijela, vijećnici i inspekcije, ali da do danas nema nikakve reakcije.

ViK poziva građane Sarajeva: "Racionalno koristite vodu, smanjeni su resursi na izvorištima"

ViK poziva građane Sarajeva: "Racionalno koristite vodu, smanjeni su resursi na izvorištima"

"Ni načelnik Srđan Mandić nije primio građane, iako je bio obećan termin za sastanak – koji se još uvijek nije realizovao. Danas sam lično hodao Alipašinom ulicom i svjedočio velikim količinama vode koje se u potocima slijevaju niz ulicu, završavajući u slivnicima i gotovo začepljenim odvodima" kaže nam jedan građanin.

Dodaje da je ovakve situacije moguće vidjeti duž Alipašine ulice i ulica koje se padinski priključuju na nju dok niz njih cure potoci vode".

"Građanima se prijeti redukcijama vode, a na desetinama lokacija voda svakodnevno curi, do kada će građani ispaštati za nepravovremene popravke kvarova od strane ViK-a?", pita drugi.

Njihove izjave ukazuju na višemjesečnu nebrigu i kašnjenje u sanaciji kvarova, što dodatno produbljuje nepovjerenje u sistem. U trenutku kada se građanima prijeti redukcijama, jasno je da racionalizacija mora najprije početi kod onih koji upravljaju vodovodnom infrastrukturom.

Bez hitnog i efikasnog odgovora nadležnih, pozivi na štednju vode djeluju kao prebacivanje odgovornosti na građane, umjesto kao dio sveobuhvatnog rješenja problema.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (13)

/ Povezano

/ Najnovije