Samo u BiH: Muškarac platio parking, ali pomiješao 'O' i '0'. Platio je kaznu
Čitatelj Ivan Boban obratio se portalu Hercegovina.info zbog problema, ali i neugodnog iskustva koje je doživio s MO Parkingom prilikom plaćanja parkinga. Tvrdi da je dobio kaznu zbog benignog miješanja jednog broja, odnosno slova i da na njegovu reklamaciju niko nije imao sluha.
"Prije dvadesetak dana uredno smo platili kartu za vozilo u Ulici gdje je Muzički centar Pavarotti i putem SMS-a smo produžili istu u trajanju koliko smo bili na parking mjestu. Prilikom dolaska do svog vozila na vjetrobranskom staklu zatekli smo kaznu za parkiranje.
U tom trenutku smo uočili da smo prilikom unosa registarskih oznaka pogrešno unijeli slovo O umjesto broja 0 i obratno (jer na registarskim oznakama imamo i slovo O i broj 0). Početkom novog radnog dana posjetili smo prostorije Mo Parkinga kako bismo vidjeli imamo li priliku da napravimo reklamaciju, jer parking smo uredno platili, a predočili smo i SMS poruke, kaznu dobili, jer nam se dogodila greška prilikom unosa.
Ovo je posljednji snimak helikoptera: Gusta magla uzrokovala pad, četiri osobe poginule
Samo u BiH: Radno vrijeme od 9 do 13 sati, a pauza - pola sata
U prostorijama MO Parkinga susreli smo djevojku na šalteru koja nije educirana, od koje smo dobili odgovor da formular za reklamacije stoji tek tako, da možemo isti popuniti i kako nam isti nitko neće uvažiti. Na upit da razgovaramo s nekim osobama koje su možda educiranije dobili smo odgovor da je 'šef na sastanku' (iz druge prostorije čulo se 'reci da sam na sastanku'), a tko je bila ta osoba ne znamo. Uredno smo platili kaznu istoga dana", naveo je Ivan.
Iz ovog poduzeća za Hercegovina.info naveli su da od reklamacije nema ništa te da je svako odgovoran za unos podataka.
"Korisnik je odgovoran za tačan unos svojih tablica. Naš kontrolor prilikom opažaja vozila 'skenira registracijske oznake' i sustav mu izbaci ima li valjanu parking kartu, a ako se unesu pogrešne registracijske oznake (u slučaju Vašeg upita slovo O ili broj 0) sustav ne može prepoznati ništa osim tablica koje su na vozilu, te mu se izdaje dnevna parking karta. Mogućnost reklamacije imaju svi bez obzira na situaciju, a naša pravna služba odlučuje hoće li ista biti uvažena ili ne", kazali su u odgovoru.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.