Plenković govorio o Pelješkom mostu i spomenuo ponovo Neum
Pelješki most itekako podnosi udare bure i, kako sada stvari stoje, zasigurno ga bura neće zatvarati poput Mosta Franje Tuđmana u Dubrovniku ili Masleničkog.
Postavljeni vjetrobrani su funkcionalni, u što su se mogle uvjeriti brojne novinarske ekipe, čekajući hrvatskog premijera Andreja Plenkovića koji je obišao most.
Olujna bura koja je puhala u Neretvanskom kanalu nije omela premijerovu šetnju po mostu, za što su se pobrinuli projektanti mosta, koji su ga projektirali tako da podnosi udare bure od 180 kilometara na sat.
Hrvati trojkama zasuli koš BiH: Zmajevi izgubili prvi od dva ključna meča za odlazak na Eurobasket
Radovi na pelješkom mostu privode se kraju. Postavljen je specijalni asfaltni sloj, signalizacija, rasvjeta, pa je most zasjao punim sjajem. Prvi automobili preko pelješkog mosta proći će do kraja juna, a kompletan projekt mosta i pristupnih cesta mogao bi biti završen do jeseni.
Naime, pristupne ceste su poprilično kasnile za mostom. Trenutačno se na samom mostu izvode završni radovi, takozvano „ušminkavanje”, a tehnički prijem trebao bi započeti do kraja januara, piše Dubrovački vjesnik.
U dinamiku radova na pelješkom mostu uvjerio se i premijer Andrej Plenković u pratnji ministra prometa Olega Butkovića, predstavnika izvođača radova kineske tvrtke CRBC i predstavnika Hrvatskih cesta.
Foto: AA: Pelješki most
"Evo, došli smo do samog kraja radova. Do kraja januara uslijedit će puno radno opterećenje mosta i nakon toga ide tehnički pregled i dovršetak pelješkog mosta", kazao je Plenković.
"Napreduju i druga i treća faza radova. To su dionice pristupnih cesta koje grade "Avax" i "Strabag". Preko pelješkog mosta će se prometovati u ovoj turističkoj sezoni, u kojoj neće biti potrebno prelaziti granicu kod Neuma", kazao je Plenković.
Most će imati dva vozna i dva zaustavna traka. Plato mosta je dosta širok i mogla bi na njega stati četiri traka, ali to je rađeno isključivo radi konstrukcije i torzijske stabilnosti mosta. Pješaci i biciklisti neće moći prelaziti most.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.