! / Nakon smrtnog slučaja na Ilidži: Utvrđuju se kontakti, slijede izolacije i testiranja

25. 03. 2020. u 15:08:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 164

Ambulanta u Hrasnici, kojoj je pripadala osoba koja je jučer preminula, a bila je zaražena novim sojem koronavirusa (COVID-19) preventivno je zatvorena, a objekt Doma zdravlja na Ilidži dezinficiran je najboljom opremom. 

Kazao je to u izjavi za Radiosarajevo.ba Arman Šarkić, glasnogovornik JU Dom zdravlja KS.

"Postupamo po po postupniku koji je unaprijed utvrđen. Vidjet ćemo šta će biti sa Domom zdravlja Ilidža", kazao nam je Šarkić, kazavši da je, za sada, 15-20 pripadnika medicinskog osoblja zbog ovoga slučaja u izolaciji.

"Epidemiloške službe od sinoć rade u detektiranju svih kontakata, slijede agresivne preventivne mjere. Po detektiranju kontakata slijede mjere, kao što su izolacija, testiranje...Saniramo štete, zbijamo redove. Funkcioniramo svi kao jedan, svi na čelu sa Kriznim štabom", kazao je Šarkić, izražavajući saučešće porodici preminule.

Oglasio se načelnik Memić: Situaciju prihvatite kao krajnje opasnu i rizičnu!

Naglašava da su izolacija te testiranje najbitniji koraci koji će ublažiti situaciju sa koronavirsom. Podcrtava da ne smije biti stigme, te apeluje na građane da prilikom popunjavanja ankete daju tačne podatke. 

"Apelujemo na građene da ne dovode sebe u rizik, epidemiloška anketa je vrlo ozbiljna stvar, ne smije se dešavati da anketa ne bude po savjesti, da ne bude potpuno otvoreno", kaže on. 

Upitan za brojne oprečne informacije i nedoumice koje su se pojavile u slučaju zaražene osobe koja je jučer preminula,između ostalog i o tome da li joj je pružena adekvatna medicinska pomoć, Šarkić kaže da "ne smijemo ulaziti u špekulacije". 

"To ne bih komentirao, pacijentica je po primjeru ljekraske prakse i etici dobila sve zdravstvene usluge koje su bile procjena tima porodične medicine, bio je i pokušaj reanimacije, nažalost neuspješan...", kaže Šarkić, kazavši da bi se tačne pojedinosti o ovome slučaju mogle znati u narednom periodu. 

Upitan za zamjerku mnogih građana da je veoma teško dobiti Dom zdravlja na telefonske brojeve koji su navedeni, Šarkić kaže da su maksimalno angažirani, da su uveli nove linije, da sa Telecomom pokušavaju pronaći rješenje...

"Ljudi s druge strane pokušavaju odgovoriti na sve pozive, maksimalno su angažovani, radimo sve što možemo, zasigurno se ne radi o neažurnosti naših uposlenika. Građane bih zamolio za strpljenje", zaključuje Šarkić. 

KOMENTARI (1)