Amir Hasičević: Akcija 'Zaključavamo cijene' nastavlja se od 15. marta

0
FENA
Amir Hasičević: Akcija 'Zaključavamo cijene' nastavlja se od 15. marta
Foto: A.K./Radiosarajevo.ba / Akcija 'Zaključavamo cijene'

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević nakon današnjeg sastanaka s predstavnicvima Udruženja poslodavaca i Udruženja potrošača, najavio da će akcija "Zaključavamo cijene"  biti nastavljena nakon 15. marta, odnosno produžena za još tri mjeseca, do 15. juna, i to sa većim brojem artikala – 50 plus.

Na sastaku su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jeste protekla dva mjeseca od njenog početka. 

Na pres-konferenciji u Sarajevu, Hasičević je naglasio da su učesnici ocijenili akciju kao vrlo uspješnu, s obrzrom da su uspjeli da animiraju domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.

Sve veća podrška: Još jedna zemlja objavila da je kosponzor rezolucije o genocidu u Srebrenici

Sve veća podrška: Još jedna zemlja objavila da je kosponzor rezolucije o genocidu u Srebrenici

"Sastanku su prisustvovali i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorije BiH. Ono što je jedan od zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regionu. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan  stabilizovan proces. Nadamo se uspješnoj saradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca", kazao je Hasičević. 

Marin Bago iz Udruženja potrošača Futura iz Mostara kazao je da su potrošači  zadovoljni akcijom, ali da mora istaknuti i neke probleme, koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompletno informirani, te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.

U FBiH traje akcija 'zaključavamo cijene': Osjete li građani efekte kampanje?

U FBiH traje akcija 'zaključavamo cijene': Osjete li građani efekte kampanje?

"Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošaću naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta ne dolazi u obzir. Očekujuemo i od drugih ministarstava  da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca", kazao je Bago.

Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je zadovoljvo što je postignut kompromis i konsenzus u vezi s nastavkom jedne ovakve aktivnosti.

"Mi kao društvene odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebeno u interesu naših potrošaća i konzumenata što i jeste smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta jeste razgovor svih socijalnih partnera, počeviši od sindikata, preko udruženja postrošača, pa do proivođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva.

Smatam da je ovo jedini ispravan način kako terbamo kreirati socijalno-ekonoimski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu  osigurali smo da  potrošači koji odaberu kupovinu artikala iz projekta 'Zaključavamo cijene' ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovsno od kompanije", kazao je Imširović. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije