Otprije je poznato da prehrana bogata zasićenim masnoćama pridonosi opasnosti od razvoja srčanih bolesti, no nedavno istraživanje američkih naučnika pokazalo je da i samo jedan takav obrok može dugoročno negativno utjecati na zdravlje. ...
Pravilnom prehranom moguće je uravnotežiti krvni pritisak i umanjiti opasnost od prerane smrti, s obzirom na to da određene namirnice prirodno snižavaju pritisak i pospješuju kardiovaskularno zdravlje. 1. Zobene pahuljice Od...
Obilježavanje ovog datuma pokrenula je 2006. godine Svjetska organizacija za moždani udar te se na taj dan organiziraju događaji s naglaskom na edukaciju, testiranje i inicijative kako bi se umanjili štetni efekti moždanog udara &sca...
Opsežno istraživanje provedeno je širom Sjedinjenih Američkih Država od februara 2012. do februara 2016. godine, a rezultati istraživanja objavljeni su na naučnom portalu American Journal of Health Promotion. To je prvo naučno istra...
Ovo strašno iskustvo svakodnevica je i osim što može biti neugodno ako se dogodi na javnom mjestu, može biti i opasno ako se dogodi u krivom trenutku, stoga trebamo paziti i na one skrivene razloge koji mogu dovesti do gubitka...
Za to su zaslužni flavonoidi koje kakao sadrži u izobilju, a koji su istovremeno značajni i za smanjenje faktora rizika za dijabetes. Kakao je najbolje piti dok je još topao. Pomiješajte šolju mlijeka, dvije ka&s...
Čak 98 različitih studija otkrilo je da kvalitetna ishrana i vježbanje mogu normalizirati krvni pritisak, a pojedine namirnice su dodatno ubrzavale oporavak. Predstavljamo vam neprikosnovene prirodne borce protiv visokog pritiska: Kakao...
Evropsko kardiološko udruženje izdalo je nova uputstva, prema kojima je normalan pritisak onaj do 140 sistolni (gornji broj u mjerenju krvnog pritiska) i 90 dijastolni (donji broj). To, ipak, ne važi za dijabetičare, za koje je gran...
/ Najkomentiranije
Veliko slavlje u Banjoj Luci: Zeljković uručio pehar i medalje Borcu za titulu prvaka BiH
U Mostaru zabilježen prvi vrlo vrući dan u godini: Temperatura prešla 35 stepeni
Berlin: Uhapšen ubica biznismena iz BiH
Najpošteniji horoskopski znakovi: Jednostavno ne znaju da lažu
Samo za one sa najoštrijim vidom: Možete li pronaći kockicu sa sedam tačkica?
Dino Merlin i Hari Mata Hari: Dabogda
Trump danas okuplja cijeli kabinet: Glavna tema Iran i prijetnja novog rata
Znate li šta znači "Bajram šerif mubarek olsun"?
Andrej Plenković čestitao Kurban-bajram: "Provedite ga u društvu svojih porodica i bližnjih"
Eid Mubarak! Lijepo je znati: Naučite čestitati Bajram na raznim jezicima svijeta
Kurban-bajram u našoj domovini: Ovo su običaji bosanskih muslimana i muslimanki
Bajram Šerif Mubarek Olsun: Neka vam ovi dani budu sretni i berićetni!
Posljednja bajramska hutba Huseina Kavazovića kao reisul-uleme: Uredimo život, pazimo komšiluk
Jedan od najcrnjih dana u historiji Sarajeva: Prošle su 34 godine od masakra u Ferhadiji
Centralna svečanost obilježavanja Kurban-bajrama održana u zeničkoj Čaršijskoj džamiji