Radovi u tunelu Ormanica: Građani tvrde da imamo novi "Vranduk", ministar to demantira

O. K.
Radovi u tunelu Ormanica: Građani tvrde da imamo novi "Vranduk", ministar to demantira
FOTO: Facebook / Ilustracija

Radovi na tunelu Ormanica na magistralnom putu Tuzla-Orašje počeli su prije dva mjeseca, ali je rekonstrukcija ovog tunela pala u drugi plan zbog veće rekonstrukcije tunela Vranduk, koja je paralizirala važnu "žilu kukavicu" Bosne i Hercegovine.

Mada su pojedini mediji ovu rekonstrukciju, koju prate povremene gužve, nazvali "tuzlanskim Vrandukom", novi ministar saobraćaja, trgovine i turizma Tuzlanskog kantona Edin Buševac u razgovoru za Radiosarajevo.ba kaže da gužve postoje, ali da one nisu osjetne kao one na Vranduku.

Ovaj tunel, kako nam je kazao, je vrlo važan "čvor" za Tuzlanski kanton, zato što se nalazi na putu Tuzla-Orašje.

„Preko GP Orašje imo vezu sa autoputem Zagreb – Beograd. Ulaskom u Hrvatsku postoji putna konekcija sa zemljama EU. Oko 75 posto izvoza iz TK obavi se ovim putnim pravcem 150 miliona KM mjesečno, dok vrijednost uvezene robe iznosi oko 200 miliona KM mjesečno“, kazao je za Radiosarajevo.ba ministar Buševac.

Radovi na tunelu Ormanica - undefined

FOTO: Facebook: Radovi na tunelu Ormanica

Prometnica na kojoj se nalazi tunel Ormanica, kako je ranije kazao jako je važna za ovaj kanton, a prema zvaničnim podacima, u toku godine ovom dionicom (tunelom Ormanica) prođe oko  dva miliona putnika i oko dva i po miliona tona robe.

Radovi u tunelu, kako smo već rekli, su u poodmakloj fazi, a za rekonstrukciju tunela nadležne su Ceste Federacije BiH, dok radove izvodi firma Hering iz Širokog Brijega koja također izvodi radove na tunelu Vranduk.

Iz izvora JP ceste Federacije, doznao sam da je u toku revizija projekta alternativnog puta za teretna vozila koji bi trebao biti gotov do kraja mjeseca. Poslije bi krenula izgradnja puta koji bi bio završena za dvije sedmice, ukoliko budu dozvoljavali vremenski uslovi.

Po završetku ovog alternativnog puta usljedila bi totalna obustava prometa tunela koji bi trajao dva mjeseca. Već ranije konstruisan je alternativni put za putnička vozila“, istakao je na kraju razgovora za Radiosarajevo.ba Edin Buševac.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije