Novalić odbio dati saglasnost za rekonstrukciju Crnaje da se ne bi ponovio Vranduk

Radiosarajevo.ba
Novalić odbio dati saglasnost za rekonstrukciju Crnaje da se ne bi ponovio Vranduk
Foto: BHRT / Tunej Crnaja

Direktor Udruženja poslodavaca Federacije BiH (PFBiH) Mladen Pandurević potvrdio je za Radiosarajevo.ba da imaju informacije da rekonstrukcija tunela Crnaja do daljnjeg neće započeti dok ne bude osiguran adekvatan alternativni pravac, a kako se ne bi ponovili dramatični događaji prilikom rekonstrukcije tunela Vranduk.

 Piše: Faruk Vele

Podsjetimo, radovi na dionici magistralnog puta M17 Konjic- Jablanica, gdje se nalazi i Crnaja, trebali su započeti još 15. jula, no to se nije dogodilo.

Počinje rekonstrukcija tunela Crnaja na putu Konjic-Jablanica

Premijer Federacije BiH (Fadil Novalić,op.a.), prema informacijama koje imamo, odbio je da da saglasnost za početak radova, dozvolu za radove, dok se ne steknu uvjeti. Mi imamo informaciju da će oni sada malo stati...“, kazao je Pandurević, dodajući da niko u ovom trenutku ne zna hoće li se nešto promijeniti u narednim danima ili ne.

Upozorava da bi, ukoliko se na Crnaji ponove iskustva s rekonstrukcije Vranduka, poslodavci odlučno reagirali.

Ako bi se sa Crnajom krenulo na takav način, budite uvjereni da bi išli s tužbama i za tunel za Vranduk i posebno za Crnaju. Advokatska kancelarija s kojom smo razgovarali je kazala da postoji osnov za to. Konsultovali su zakon i propise, postoji osnov i spremni su da prihvate i kolektivne i pojedinačne tužbe“, upozorio je direktor Udruženja poslodavaca.

Poslodavcima, koji trpe velike štete, smeta „što oni to ne kooridiniraju“.

„Da su stali s Vrandukom dvije godine, imali bismo autoput koji bi pokrio to područje i onda bi mogli na miru da obave rekonstrukciju. Problem je jer nema ikakve koordinacije između Cesta FBiH, Autocesta FBiH, Vlade FBiH, nadležnih ministarstava“, naglašava on.

Nadalje, Pandurević veli da zasad u slučaju Vranduka mogu da tuže oni koji su oštećeni, a to su članovi Udruženja poslodavaca.

„Nije isti nivo štete onima kojima se pokvarila roba, ili kod onih gdje je kasnio kamion ili autobus, odnosno kod onih koji su osam sati trošili benzin. Svako od njih treba različito to dokazati osnov. Jedna firma je morala zatvoriti pogon u Zenici jer su u Zenici šili jedan dio, a došivali u Tešnju. Nisu mogli raditi zbog dešavanja u vezi s Vrandukom, pa su zatvorili cijeli pogon! Hoće li oni tužiti, ne znamo. Mi nikog ne potičemo da tuži, ali svi mogu tužiti. Možda je neko već i tužio“, zaključio je Pandurević.

Osim višemjesečnih problema s Vrandukom, nedavno su kilometarske gužve evidentirane i na putu koji od Tuzle vodi ka Orašju, odnosno Graničnom prijelazu Županja, zbog sanacije tunela Ormanica na razmeđu gradova Srebrenik i Gradačac

Primjeri iz prakse, dakle, potvrđuju neophodnost mnogo ozbiljnijeg i detaljnijeg planiranja i koordiniranja prije nego se započne rekonstrukcija prometnih cesta kakve su one koje prolaze kroz tunel Vranduk, Ormanica, Crnaja...

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije