Armin Osmančević u ratu izbjegao u Švedsku, danas je direktor u Maleziji

K. S.
Armin Osmančević u ratu izbjegao u Švedsku, danas je direktor u Maleziji

Bosanac Armin Osmančević danas je obnaša funkciju generalnog direktora online platforme za prodaju MyBazar Malaysia, ali njegov uspjeh nije došao preko noći. 

Kaže da uspješan direktor firme u današnjem svijetu biznisa mora uvijek rizikovati.

Dok je odrastao u Bosni i Hercegovini 1980-tih godina, Osmančević je imao vrlo sretno djetnjinstvo. Sve se to promijenilo preko noći i 1993. godine, zbog rata u Bosni, morao je otići u Švedsku.

Nisam imao ništa osim odjeće na sebi i snažne volje da preživim i izgradim nov pozitivan život, a ne da vrijeme trošim na kukanje”, ispričao je Osmančević za malezijski portal The Sun Daily.

“Sve što sam do tada uradio usmjerilo me je da budem vođa pozitivnih promjena, da budem uzor svojoj porodici, komšiluku, mojoj zemlji i društvu u kojem živim. Poznato je da je Malezija pomagala Bosni tokom 1990-tih i mnogi naši političari stigli su iz Malezije gdje su se školovali i stekli ‘know-how’ znanje, što im je omogućilo da utječu na političke prilike”, napomenuo je Osmančević.

Inspiriran njihovim pričama i malezijskom odlučnošću da pomogne u stvaranju pozitivnih lidera, Osmančević je napustio život u Švedskoj i došao u Maleziju, te pokrenuo MyBazar. To je kompanija posvećena jačanju malezijskog poduzetništva . Koristeći zadnje tehnologije, povezujući tržišta, kompanija nastoji podići nivo konkurentnosti malezijskih poduzetnika.

Želimo zadnje tehnologije usmjeriti da koriste svim ljudima”, dodao je Osmančević.

Prije nego je došao u Maleziju, Armin je imao radno iskustvo u digitalnom marketingu kao dizajner za vodeće brendove. Radio je dizajn proizvoda u kampanjama Adidasa, Mercedesa, H6M-a, BMW-a i drugih.

“Tako sam 2011. godine završio u Dubaiju kada smo lansirali novi Pepsi logo širom Bliskog Istoka”, prisjeća se Armin.

Tri godine kasnije, pričajući sa istomišljenicima, shvatio je ogromnu poslovnu razliku između velikih brendova/korporacija i malih firmi s obzirom na njihov tehnološki napredak.

“Mali i srednji biznis danas ne uspjeva profitirati na globalnoj digitalnoj ekonomiji kako bi ostvario proboj na druga tržišta i prema novim mušterijama općenito i kako bi jednostavnije, bolje i lakše vodili poslovanje”, rekao je Osmančević.

Kaže da nikada nije lako postaviti nove ciljeve, jer zahtjeva veliku odlučnost, dodatno odricanje i ulaganje napora i spremnost na padove i na to da se ne odustaje nikada.

“Privilegovan sam da imam familiju, prijatelje i kolege koji mi pružaju bezrezervnu podršku. Uvijek su mi spremni pomoći da postanem bolji lider, bolji čovjek i da se stalno razvijam. Ako planirate svoj posao oprezno, to će postati vaš život. Živjeti život po svojim kriterijumima je najveći uspjeh u današnjem materijalističkom svijetu. Stalno unapređivati sebe, čitati knjige uspješnih lidera, inovacije, kreativnost i pozitiva i što je najvažnije okružiti sebe pozitivnim ljudima. To vam omogućava da shvatite svoj najveći potencijal i da živite balansiran, sretan i prosperitetan život”, objasnio je Osmančević.

Ispričao je da mu je jedan dobar prijatelj rekao: “Niko ne kaže da će to biti lako, ali vi upravljate vašim životom i to mijenja sve”.

Na pitanje šta planira ostvariti u narednih pet godina, Osmančević kaže da želi implementirati inicijativu pod imenom “Blee” kako bi revolucionizirao malezijsku e-trgovinu.

Sada okupljmamo trgovce iz Malezije kako bi im osigurali prodaju i dostavu širom zemlje, a u bliskoj budućnosti da oni mogu prodavati robu direktno na Bliski Istok i na brzorastuća tržišta. Koristeći naprednu tehnologiju i infrastrukturu, MyBazar će osigurati malezijskim trgovcima novu digitalnu ekonomiju kako bi oni mogli ostvariti svoje poduzetničke snove i kako bi postali svjetski igrači”, poručio je Armin Osmančević.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije