Otvorena izložba Andreja Đerkovića: Portret pionira konceptualne savremene umjetnosti

/ Komentari (14)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

fgr koncepcija

Ovaj **** je umjetnost samo za FGR! Ko je u životu vidio dvije ozbiljne slike, ili dvije ozbiljne skulpture, zna da je ovaj Dimitrijević, naravno i njegovi promotori, najobićniji klošar koji još živi na slavi svog oca. Ima li on neko djelo, neku sliku, skulpturu, kompoziciju ... po čemu je on umjetnik, izuzev što se dopada FGR koji veze nemaju sa umjetnošću?!

"NEOBIĆAN KRITIĆAR"!

"Najobićniji", veliš? Ali vidiš kako karma radi svoje: ti si svjetski poznat likovni kritičar, filozof estetike i gostujući profesor na najprestižnijim svjetskim umjetničkim akademijama. Dok je ovaj "klošar Braco" beznadežni anonimus iz neke medievalne balkanske pripi***ne!

Rinakaš

Ovaj **** je umjetnost samo za FGR! Ko je u životu vidio dvije ozbiljne slike, ili dvije ozbiljne skulpture, zna da je ovaj Dimitrijević, naravno i njegovi promotori, najobićniji klošar koji još živi na slavi svog oca. Ima li on neko djelo, neku sliku, skulpturu, kompoziciju ... po čemu je on umjetnik, izuzev što se dopada FGR koji veze nemaju sa umjetnošću?! ka fgr koncepcija Jbt pa ti sve znaš osim razlike između slova Č I Ć.

pionir

***

RINAKAŠ 2.O

Konceptualni prodavac magle ka pionir Jbt, a šta ti i tvoj gang miševa prodajete? Osim nepismenosti i kompleksa. "Konceptualni prodavač magle." :):):) Projekcija na najjače, školski primjer i klinički slučaj.

E, moj filozofe...

Lijepe riječi su ukras!

Braco svjetska klasa

***

Nema boljeg od Brace

I opet problem sa Č i Ć, a pametovalo bi. Ubi se ti jadan, tako nepismen, da nas ubjediš kako je Braco nula, klošar ali džabaaaaa. Vidiš nama FGRovcima i ostatku civizovanog svijeta on je najbolji, najveći, neprevaziđeni, gigant, idol naš... i štaš sad? ka Braco svjetska klasa Civilizovanog *

Živio Braco, nema boljeg umjetnika

Nije problem, samo ti ne kontaš, ali kakve veze ima č i ć sa tim što Dimitrijević nema ni jedno djelo. Najobičniji klošar, nego šta, baš kao i ti! ka pusti to gdje su djela nema ih Ima baš onoliko veze koliko ima veze jedan polupismeni botić, koji ne zna slova i ne poznaje znakove interpunkcije, sa likovnom kritikom.

AUTOBUS ANTIBARBARUS

"Pusti to, gdje su djela, nema ih!"- odjekuje revanje, cvilež, arlaukanje anonimnih veličina, ingenioznih kritičara, neustrašivih rušitelja kultova i mitova, istjerivanja duhova FGR-a... SLUČAJNI PROLAZNICI-još šezdesetih godina prošlog stoljeća. POSTHISTORIJSKI TRIPTISI (TRIPTHYCOS POST HISTORICUS)- petsto, pet stotina ( I brojem 500 instalacija)-u 70-im godinama 20.vijeka. Također, u 70-im, od 1975. pa nadalje ciklus KULTUROCID. TRIPTIH "USPOREDO S MLIJEČNIM PUTOM" 1982. Osamdesete, devedesete: -MADE IN LASCAUX, grandiozna izložba radova u špiljama, Lascaux 1993. -GENIJ SLUČAJNIH PROLAZNIKA etc.,etc. Daleko, u prošlost: Braco, devetogodišnji dječak stvara ZASTAVU SVIJETA, uskoro i prvu samostalnu, djetinju izložbu. Jedan od "Najobićnijih klošara", HAJRUDIN ŠIBA KRVAVAC, snima o dječaku film. Ovdje je nemoguće navesti čak i samo najveće svjetske galerije, muzeje i ina mjesta s izložbama i osebujnim izvedbama Dimitrijevićevih "nepostojećih djela". Pročitati esej "Najobićnijega klošara" Semezdina Mehmedinovića, o djelu B.M., napisanog u maniri najboljih Kišovih- još jedan klošar!- eseja o likovnoj umjetnosti.

AUTOBUS ANTIBARBARUS

*napisan u maniri...*

Autobus Antibarbarus

>>>>"Pusti to, gdje su djela, nema ih!"- odjekuje revanje, cvilež, arlaukanje anonimnih veličina, ingenioznih kritičara, neustrašivih rušitelja kultova i mitova, istjerivanja duhova FGR-a... SLUČAJNI PROLAZNICI-još šezdesetih godina prošlog stoljeća. POSTHISTORIJSKI TRIPTISI (TRIPTHYCOS POST HISTORICUS)- petsto, pet stotina ( I brojem 500 instalacija)-u 70-im godinama 20.vijeka. Također, u 70-im, od 1975. pa nadalje ciklus KULTUROCID. TRIPTIH "USPOREDO S MLIJEČNIM PUTOM" 1982. Osamdesete, devedesete: -MADE IN LASCAUX, grandiozna izložba radova u špiljama, Lascaux 1993. -GENIJ SLUČAJNIH PROLAZNIKA etc.,etc. Daleko, u prošlost: Braco, devetogodišnji dječak stvara ZASTAVU SVIJETA, uskoro i prvu samostalnu, djetinju izložbu. Jedan od "Najobićnijih klošara", HAJRUDIN ŠIBA KRVAVAC, snima o dječaku film. Ovdje je nemoguće navesti čak i samo najveće svjetske galerije, muzeje i ina mjesta s izložbama i osebujnim izvedbama Dimitrijevićevih "nepostojećih djela". Pročitati esej "Najobićnijega klošara" Semezdina Mehmedinovića, o djelu B.M., napisanog u maniri najboljih Kišovih- još jedan klošar!- eseja o likovnoj umjetnosti. ka AUTOBUS ANTIBARBARUS<< Prijatelju, nije smeće od botića sposobno ni da pročita sve ovo što si napisao. ka Polupismeni bot<< Znam, kada sam ga prozvao- njega ili nekog iz tog njihovog ganga- ironično, podrugljivo, parodijski, hiperbolično pomjereno, sardonično i cinično "filozof estetike", to mu je zasmetalo kao moj analfabetizam! Sic! I sick!

poluobrazovani FGR

Imaš problem što nikako da shvatiš o čemu se govori. Nije ovdje riječ o Šibi Krvavcu, jednom od najboljih režisera koje je BiH dala, nego o diletantu od kojeg neznalice poput tebe prave veličinu! Sve što je Braco postigao, dobio je zahvaljjujući ocu Voji, koji je, za razliku od njega, umio da stvara djela. Zato i danas organiziraju njegove izložbe, a Bracine imaju samo u autobiografiji. Sve što nabrajaš su događaji, nisu djela,a događaji nisu umjetnost, to ne učite u FGR školama. Ako znaš za Kokoschku, što sumnjam, možda si čuo i za njegovo djelo "Čovjek". I to je instalacija, ali prije svega SKULPTURA i to djelo je poznato kao skulptura, a ne kao instalacija i događaj. Zato ga, oni koje to zanima, mogu vidjeti na raznim izložbama, a od Brace možeš vidjeti samo njegovu autobiografiju. Nema smisla sa takvim kao ti bilo šta razgovarati, ali to što sam svirao u Carnegie Hallu ne samo da ne znači da sam svjetski muzičar, nego, posebno, ne znači da sam umjetnik. FGR kao ti nikada to ne mogu shvatiti i ne vrijedi im ni objašnjavati. Braco takve voli, jer je samo za njih on umjetnik!

Napelo se g...o u tebi

Imaš problem što nikako da shvatiš o čemu se govori. Nije ovdje riječ o Šibi Krvavcu, jednom od najboljih režisera koje je BiH dala, nego o diletantu od kojeg neznalice poput tebe prave veličinu! Sve što je Braco postigao, dobio je zahvaljjujući ocu Voji, koji je, za razliku od njega, umio da stvara djela. Zato i danas organiziraju njegove izložbe, a Bracine imaju samo u autobiografiji. Sve što nabrajaš su događaji, nisu djela,a događaji nisu umjetnost, to ne učite u FGR školama. Ako znaš za Kokoschku, što sumnjam, možda si čuo i za njegovo djelo "Čovjek". I to je instalacija, ali prije svega SKULPTURA i to djelo je poznato kao skulptura, a ne kao instalacija i događaj. Zato ga, oni koje to zanima, mogu vidjeti na raznim izložbama, a od Brace možeš vidjeti samo njegovu autobiografiju. Nema smisla sa takvim kao ti bilo šta razgovarati, ali to što sam svirao u Carnegie Hallu ne samo da ne znači da sam svjetski muzičar, nego, posebno, ne znači da sam umjetnik. FGR kao ti nikada to ne mogu shvatiti i ne vrijedi im ni objašnjavati. Braco takve voli, jer je samo za njih on umjetnik! ka poluobrazovani FGR Haj ti lijepo opet procitaj šta ti je Autobus Antibarbarus napisao. ONO nekome da ima problem.

/ Najnovije