Kada poezija postane muzika: Paoletta Marrocu i Silvano Zabeo na Muzičkoj akademiji UNSA
Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu sa zadovoljstvom najavljuje gostovanje sopranistice Paolette Marrocu i opernog korepetitora Silvana Zabea, istaknutih profesora Konzervatorija "Giuseppe Tartini" iz Trsta (Italija), koji će u utorak, 19. marta 2024. godine, u 19:00 u Koncertnoj sali "Cvjetko Rihtman" održati koncert romansi italijanskog kompozitora Francesca Paola Tostija komponovanih na stihove pjesnika Gabriela D'Annunzija.
Paoletta Marrocu studirala je glas na Conservatorio di Musica u Cagliariju kod Lucie Cappellino i usavršavala svoju tehniku kod Renate Scotto. Njezin široki repertoar uključuje uloge kao što su Orfeo, Norma, Lucrezia Borgia, Aida, Alzira, Giovanna D'Arco, Carmen, La Wally, Fedora, Manon Lescaut, Tosca, Suor Angelica, Madama Butterfly, Turandot i glavne sopranske uloge u Il. Turco in Italia, Don Giovanni, La Clemenza di Tito, Nabucco, Macbeth, I Vespri siciliani, Don Carlo, Un ballo in maschera, Il Trovatore, Falstaff, Mefistofele, La Fanciulla del West, Il Tabarro, Andrea Chénier, Cavalleria rusticana. Široko cijenjena zbog svog muzičkog i dramskog talenta, nastupa u najvažnijim opernim kućama diljem svijeta, u centrima među kojima su Barcelona, Berlin, Bolonja, Brisel, Cagliari, Firenca Genova, Hamburg, Madrid, Milano, Minhen, Parma, Oslo, San Diego, Seul, Šangaj, Tokio, Torino, Venecija, Verona, Beč, Washington, Cirih.
Sarađivala je s poznatim redateljima kao što su P. Stein, L. Ronconi, R. De Simone, D. Pountney, R. Carsen, A. Homoki, G. Vick, G. Krämer, G. Asagaroff i dirigentima kao što su Z. Mehta, R. Muti, M. Plasson, D. Harding, R. Chailly, C. Thielemann i F. Welser-Möst, N. Luisotti, K. Nagano i D. Oren. Godine 1998. UNESCO je Paolettu Marrocu proglasio "Umjetnicom za mir". Profesorica je solo pjevanja na Konzervatoriju "Giuseppe Tartini" u Trstu.
Nevjerovatan revanš: Usyk pobijedio Furyja i potvrdio dominaciju u teškoj kategoriji
Silvano Zabeo studirao je klavir kod Marine Pasqualy, kompoziciju kod Uga Amendole, korepeticiju i klavirsku saradnju s Pierom Ferrarisom. Bio je korepetitor u Operi Monte Carla, korepetitor, a i zatim šef muzičkog osoblja u Teatru La Fenice u Veneciji, šef muzičkog osoblja u Ferrara Musica za produkcije kojima je dirigirao Claudio Abbado, te odgovoran za muzički studij i koordinator umjetničkih projekata za "Rossini in Wildbad"- Belcanto Opera Festival (Njemačka). Surađivao je s Bayerische Staatsoper (Njemačka), Sveučilištem u Istanbulu (Turska), Vero Vision (Hrvatska), Yokohama Arts Foundation (Japan), Ars Vocalis México (Meksiko), Teatro Lirico Giuseppe Verdi iz Trsta, Teatro Nuovo "Giovanni da Udine" (Udine), Cemal Reşit Rey Concert Hall, Istanbul (Turska).
Držao je majstorske kurseve korepeticije i izvedbene prakse talijanskog opernog repertoara na Univerzitetu North Texas (SAD), Univerzitetu primijenjenih nauka Oulu (Finska), Musik Hochschule u Stuttgartu (Njemačka), Muzičkoj akademiji u Zagrebu (Hrvatska), Univerzitetu u Istanbulu (Turska), Toho Gakuen School of Music of Tokyo (Japan), Univerzitetu Mersin (Turska), Shanghai Opera International Masterclass (Kina), Akademiji umetnosti u Novom Sadu (Srbija), Musik Hochschule u Hannoveru (Njemačka), Univerzitetu Ovidio u Konstanci (Rumunjska), Univerzitetu umjetnosti Mimar Sinan u Istanbulu (Turska). Profesor je korepeticije na Konzervatoriju "Giuseppe Tartini" u Trstu.
Koncert kamerne muzike: 150. obljetnica rođenja Schönberga i Hahna
Ulaz je slobodan.
Ova posjeta realizira se u okviru projekta Erasmus+ kao rezultat kontinuirane saradnje ove dvije institucije.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.