Savjeti stručnjaka: Ovo su hotelske navike koje trebate prestati raditi
Hotelijerstvo je umjetnost suživota i gostoprimstva, gdje poštovanje prema osoblju i pravilno ponašanje igraju ključnu ulogu. Stručnjaci upozoravaju da iako boravak u hotelima pruža osjećaj udobnosti, gosti ne bi trebali zaboraviti na osnovna pravila pristojnosti.
Pedro Richardson, stručnjak s 12 godina iskustva u hotelijerstvu, ističe važnost pristojnosti, podsjećajući goste da nošenje kućnog ogrtača izvan wellnessa ili bazena nije primjereno, posebno u restoranima luksuznih hotela.
Također, traženje sobe prije uobičajenog vremena prijave ili pucketanje prstima prema osoblju smatraju se nepristojnim ponašanjem.
Parlament Južne Koreje se okrenuo protiv predsjednika. Na ulicama Seula pozivi za rušenje diktature
Angela Rice, suosnivačica Boutique Travel Advisorsa, naglašava važnost poštivanja kontrole buke u hotelskim hodnicima te upozorava goste da ne koriste stvari koje im nisu potrebne, kao što su višestruke rezervacije ležaljki pored bazena tokom vrhunca sezone.
Emilie Dulles, stručnjakinja s više od 29 godina iskustva u bontonu, ističe da gosti trebaju biti uzor i izbjegavati ponašanja koja narušavaju privatnost ili uznemiruju druge goste. To uključuje izbjegavanje gužve na recepciji i pretjerano konzumiranje alkohola.
Obavezno postavite ovih pet pitanja poslodavcu na intervjuu za posao
Osim toga, važno je poštovati pravila hotela i izbjegavati ignoriranje istih. Odo Ovrevik, suvlasnik Rosewood Country Inn-a, naglašava da nepoštivanje pravila nije samo nepristojno prema osoblju, već može stvoriti neugodnosti i za druge goste.
U konačnici, pristojno ponašanje i poštovanje pravila su ključni elementi za ugodan boravak u hotelima, kako za goste tako i za osoblje, piše msn.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.