Savjeti stručnjaka: Ovo su hotelske navike koje trebate prestati raditi
![Savjeti stručnjaka: Ovo su hotelske navike koje trebate prestati raditi](https://storage.radiosarajevo.ba/article/541853/871x540/hotel-gosti.jpg?v1713336879)
Hotelijerstvo je umjetnost suživota i gostoprimstva, gdje poštovanje prema osoblju i pravilno ponašanje igraju ključnu ulogu. Stručnjaci upozoravaju da iako boravak u hotelima pruža osjećaj udobnosti, gosti ne bi trebali zaboraviti na osnovna pravila pristojnosti.
Pedro Richardson, stručnjak s 12 godina iskustva u hotelijerstvu, ističe važnost pristojnosti, podsjećajući goste da nošenje kućnog ogrtača izvan wellnessa ili bazena nije primjereno, posebno u restoranima luksuznih hotela.
Također, traženje sobe prije uobičajenog vremena prijave ili pucketanje prstima prema osoblju smatraju se nepristojnim ponašanjem.
![Noć za pamćenje: Legendarni Darko Rundek priredio nezaboravan koncert u Sarajevu](https://storage.radiosarajevo.ba/article/554788/300x185/darko-rundek-koncert-26juli24-akrsa-5.jpg?v1722030867)
Noć za pamćenje: Legendarni Darko Rundek priredio nezaboravan koncert u Sarajevu
Angela Rice, suosnivačica Boutique Travel Advisorsa, naglašava važnost poštivanja kontrole buke u hotelskim hodnicima te upozorava goste da ne koriste stvari koje im nisu potrebne, kao što su višestruke rezervacije ležaljki pored bazena tokom vrhunca sezone.
Emilie Dulles, stručnjakinja s više od 29 godina iskustva u bontonu, ističe da gosti trebaju biti uzor i izbjegavati ponašanja koja narušavaju privatnost ili uznemiruju druge goste. To uključuje izbjegavanje gužve na recepciji i pretjerano konzumiranje alkohola.
![Obavezno postavite ovih pet pitanja poslodavcu na intervjuu za posao](https://storage.radiosarajevo.ba/article/541679/300x185/razgovor-dogovor-intervju-posao-pexels.jpg?v1713244564)
Obavezno postavite ovih pet pitanja poslodavcu na intervjuu za posao
Osim toga, važno je poštovati pravila hotela i izbjegavati ignoriranje istih. Odo Ovrevik, suvlasnik Rosewood Country Inn-a, naglašava da nepoštivanje pravila nije samo nepristojno prema osoblju, već može stvoriti neugodnosti i za druge goste.
U konačnici, pristojno ponašanje i poštovanje pravila su ključni elementi za ugodan boravak u hotelima, kako za goste tako i za osoblje, piše msn.
![Radiosarajevo.ba](https://radiosarajevo.ba/assets/img/rsa-box-logo.png)
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.