Je li vaš partner pretjerano opsjednut autima i satovima, možda nije on kriv

Radiosarajevo.ba
Je li vaš partner pretjerano opsjednut autima i satovima, možda nije on kriv
Foto: Thinkstock / Ilustracija
Stereotip muškarca često je onaj da su opsjednuti automobilma i novcem. Nije cijeli muški rod takav, ali doista postoje pojedinci koji gledaju sve upravo kroz prizmu ta dva elementa.

Sada smo napokon otkrili od kuda im ta opsesija zahvaljujući istraživanju provedenom na Univerzitetu u Pennsylvaniji.

Rezultati su potvrdili da će muškarci s povišenim nivoem testosterona češće kupovati luksuzne dodatke poput satova i automobila. 

Studija je otkrila da je odabir skupocjenih brendove, nasuprot jeftinijih opcija, zapravo fokusiran na biološku nadmoć, a ne na kvalitet proizvoda. 

Profesori marketinga proučavali su ovaj fenomen na 243 muškaraca u starosnoj dobi od 18. do 55. godine, a ovo je jedna od najvećih studija koja povezuje testosteron i isticanje društvenog statusa. 

Svakom se ispitaniku dao losion za tijelo s kojim se morao namazati. Jedna je grupa ljudi dobila gel s testosteronom, a drugi placebo verziju. Muškarcima su se zatim pokazivali različiti logotipovi luksuznih brendova i onih jefitnih. 

Ispitanici koji su koristili gel s testosteronom pokazivali su sklonost skupljim opcijama. 

U drugom su eksperimentu dobili raznovrsne opise proizvoda, a za neke je bilo rečeno da naglašavaju društveni status i nadmoć. Grupa koja je koristila testosteron više je preferirala proizvode koji bi trebali iskazati nadmoć.

Istraživanje bi najviše koristi moglo donijeti marketinškoj industriji, budući da su razine testosterona povišene na događajima poput sportskih utakmica. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije