Hoteli: Najezda umišljenih zvijezda Instagrama

Radiosarajevo.ba
Hoteli: Najezda umišljenih zvijezda Instagrama
Facebook / Dusit Thani Luxury Resort

Luksuzni resorti na svjetskim top destinacijama postali su meta hordi influensera s društvenih mreža, koji žele da dobiju besplatan smještaj u zamjenu za promociju i publicitet.

Ovaj fenomen posebno je izražen na Maldivima, dalekom raju u Indijskom okeanu, u kojem luksuzni hoteli imaju svoja privatna ostrva, sa bijelim pješčanim plažama i kristalno čistom vodom. Hotelski brendovi se takmiče u nivou luksuza koji pružaju gostima (među sadržajima i uslugama koje ovdje možete da dobijete su i lični bazen i privatni batler) i bore se za što veći kolač na rastućem tržištu, koje već sada ima preko milion turista godišnje, piše Travel Magazine.

Budući da internet i društvene mreže postaju sve utjecajniji mediji za reklamiranje i privlačenje potencijalnih kupaca, tu na scenu stupaju blogeri, Instagram modeli i influenseri, koji hotelima nude svoje usluge i lajkove hiljada pratilaca na društvenim mrežama, a zauzvrat očekuju prvoklasni tretman i besplatan smještaj.

Ovo zapravo i nije neka novost, budući da su hoteli odavno prepoznali vrijednost elitnih influensera i često im i lično šalju poziv i ponudu da odsjedaju u njihovim resortima, ali novost je da im se u posljednje vrijeme javlja sve veći broj samoprozvanih zvijezda društvenih mreža, koje očekuju vrhunski tretman – besplatno.

Zaposleni u hotelu Dusit Thani na Maldivima su otkrili da dnevno dobiju više ovakvih prijedloga za saradnju, u kojima tipično stoji da influenser očekuje, u prosjeku, između pet i sedam all inclusive noćenja u hotelu, u zamjenu za, naprimer, dva posta dnevno na društvenim mrežama. Prema njihovim navodima, na manje od 10% ovakvih zahtjeva vrijedi odgovoriti.

Zahtjeva za uspostavljanjem saradnje ima toliko, da su mnogi luksuzni resorti na svojim internet-stranicama postavili jasne i precizne kriterije koje influenseri moraju ispunjavati da bi saradnja mogla biti uspostavljena, a evo kako je jedan poznati lanac to definirao:

„Želimo da uspostavimo saradnju s pojedincima koji se veoma angažiraju oko svog auditorijuma, imaju lojalne pratioce, preferiraju kvalitet sadržaja u odnosu na kvantitet i čiji lični brend je u skladu sa vrijednostima, marketinškim ciljevima i ciljnom grupom gostiju našeg hotela“.

Zbog najezde zahtjeva koje im šalju influenseri i blogeri, mnogi hoteli su ukinuli sve oblike saradnje sa njima.

Poznat je slučaj dvadesetdvogodišnje Youtube blogerke Elle Darby, koja je pokušala da dobije 5 besplatnih noćenja u jednom irskom hotelu za sebe i svog dečka, u zamjenu za promociju u jednom od njenih Youtube videa. Iznerviran vlasnik hotela joj je odgovorio u njenom stilu – preko društvenih mreža, piše Travel Magazine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije