dm Days of beauty sa Šejlom Ramović

Promotivni tekst
dm Days of beauty sa Šejlom Ramović
Promo / Šejla Ramović

Nastavkom proljetne kampanje Days of beauty dm ponovno u fokus stavlja temu promjene.

Za predstavljanje jesenskih trendova dm je ostvario saradnju sa bh. influensericom Šejlom Ramović koja je uz pomoć proizvoda poznatih make up brendova kreirala dnevni i noćni make up look.

„Bilo je jako zanimljivo kreirati look-ove s proizvodima različitih brendova. Nadam se da će oni biti inspiracija mnogima da isprobaju nešto novo – možda drugu boju ruža od one na koju su navikli, da večernji look upotpune tušem i s malo highlightera... I sama sam se mnogo puta uvjerila da napuštanje starih navika potiče kreativnost i inspiraciju za nešto novo“, izjavila je Šejla povodom suradnje s dm-om.

Šejla Ramović - undefinedPromo: Šejla Ramović
Šejla Ramović - undefinedPromo: Šejla Ramović

Ponuda i pokloni kupcima u dm prodavnicama 

Uz proizvode koje je Šejla koristila za kreiranje look-ova, kupci u dm prodavnicama mogu pronaći i mnoge druge koji će ih zasigurno potaknuti i inspirisati na male svakodnevne promjene i iskorake u neuobičajeno. Uz širok izbor make up proizvoda poznatih svjetskih brendova kao i dm marki, za kupovinu istih u vrijednosti od 25 KM i više, kupcima u periodu kampanje od 2.10. do 29.10.2019. dm poklanja trendy kišobran te mogućnost učešća u nagradnoj igri u kojoj čak njih 700 može osvojiti dm beauty box s make up proizvodima.

Šejla Ramović - undefinedPromo: Šejla Ramović

Zašto tema promjena?

U središtu dm kampanje stoji poruka: Život se sastoji od promjena. Promjena od postojećeg stvara nešto novo. Ukoliko to novo doprinosi da se osjećamo bolje, da imamo više samopouzdanja i da budemo hrabriji – ta je promjena dobra. Bit kampanje nije da postanemo neko drugi nego da budemo malo više mi, a dm će vas u tome rado pratiti. Odmicanjem od ustaljenih navika otvorit će se move mogućnosti i prilike koje u svakodnevnici ostaju neprimjetne. Osim toga, napuštanje starih navika potiče kreativnost i inspiraciju za nešto novo. Iako mnogo toga govori u korist promjenama, mnogi se boje napraviti prvi korak. Jer nepoznato i neuobičajeno podrazumijeva napuštanje zone komfora – a dm upravo za to želi dati ohrabrenje.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 700 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Saopštenja za javnost na raspolaganju su Vam na: 
www.dm-drogeriemarkt.ba/ba_homepage/press_kutak/, a arhiva fotografija na 
www.dm-drogeriemarkt.ba/ba_homepage/press_kutak/slike_za_press/.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije