Kompanija dm u projektu očuvanja okoliša: Zajedno za bolje sutra

Promotivni tekst
Kompanija dm u projektu očuvanja okoliša: Zajedno za bolje sutra
Dm drogerie markt / Kompanija dm u projektu očuvanja okoliša

U sklopu kampanje Učinimo svjesno te povodom prestanka podjele malih besplatnih plastičnih vrećica u svojim prodavnicama, kompanija dm drogerie markt pokrenula je inicijativu dm Zajedno za bolje sutra.

Cilj inicijative je podrška ekološkim projektima u Bosni i Hercegovini, čija će realizacija doprinijeti očuvanju, uređenju i zaštiti okoliša. 

S tim u vezi, dm poziva nevladine organizacije i udruženja kao i javne ustanove (centre, škole, domove i društva) te jedinice uprave (gradove, općine, kantone i entitete) da do 16. septembra 2019. godine prijave ekološke projekte koji za realizaciju trebaju donaciju proizvoda i/ili finansiranje usluga te potrebnih materijala i opreme.

Svi zainteresovani svoje projekte mogu prijaviti putem platforme www.dm-zajedno.ba.

Projekti trebaju izravno doprinositi uređenju, zaštiti i očuvanju okoliša u BiH te slijediti društveno odgovorne i ekološke ciljeve. Navedeno podrazumijeva: čišćenje, uređenje zelenih površina, čišćenje rijeka i korita, sadnja, pošumljavanje, postavka kanti za otpad i sl.

Po završetku prijava, dm žiri odabrat će 6 projekata kojima će osigurati onaj vid podrške koji je potreban za njihovu realizaciju. 

„Putem inicijative Zajedno za bolje sutra dm traži projekte koji su korisni i značajni za lokalnu zajednicu s ciljem zaštite okoliša i održivosti. Ovo je jedna od mnogih mjera kojima dm nastoji zajedno sa kupcima i građanima BiH unaprijediti životne standarde, doprinijeti povećanju svijesti o važnosti brige o okolišu i životnoj sredini. Vjerujemo da će ova nastojanja biti prepoznata i da ćemo zajedno ići ka ostvarenju ovih ciljeva", izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a. 

Ovo je četvrta dm inicijativa pod krovnim imenom Zajedno kojom dm daje podršku društveno korisnim projektima i unapređenju životnog standarda u Bosni i Hercegovini.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 700 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije