Ovo su najviralnije objave na Instagramu, TikToku i YouTube ove godine: Jeste li ih pogledali?
S izmakom godine, svi se osvrćemo na to kako nam je prošlo prethodnih 12 mjeseci.
Tako i društvene mreže koje koristimo bilježe svoje godišnje statistike koje većini ljudi nisu naročito interesantne, ali među milijardama pregleda na nekom viralnom video snimku, možda se i sami pronađemo kao jedna od osoba koja je doprinijela da objava postane popularna.
Viralnost je pojava kada se neka slika, video ili neka informacija brzo širi od jednog internet korisnika do drugog i na taj način stiče veliku popularnost. Riječ potječe od korijena riječi virus, za koji znamo kojom se brzinom širi, pa bio on biološke vrste ili one tehnološke.
Trik za čišćenje kuhinje koji mijenja život: Evo kako se bez ribanja riješiti mrlja
Najgledaniji YouTube video 2023. godine
YouTube je u martu ove godine oduzeo titulu najgledanijeg video snimka popularnoj pjesmi Despacito (8,3 milijarde pregleda). Otad na samom vrhu najviralnije objave na ovom servisu stoji megapopularni spot i dječija pjesma Baby Shark.
Dječiju pjesmu je osmislila južnokorejska obrazovna kompanija Pinkfong, koju je izvela korejsko-američka pjevačica Hope Segoine. Na platformi se pojavila 2016. godine, a nakon što je postala viralna u Aziji, uskoro je obišla cijeli svijet.
Oboren rekord: Novi najgledaniji video na YouTubeu
Sa enormnih 13,8 milijarde pregleda i više od 7,5 miliona lajkova, teško da ćemo u skorije vrijeme dočekati da ovu zaraznu pjesmicu neko skine sa trona najgledanijih videa YouTubea.
TikTok snimak sa najviše pregleda 2023. godine
U skladu s trendovima koji vladaju svjetskom internet scenom već duže vrijeme, make-up artisti postavljaju standarde po pitanju pregleda na TikToku.
Estetski ugodni oku, nerijetko i uhu ako su samo sa zvukovima noktiju, močenja četkice u puder, istiskanja kreme iz ambalaže, takozvani ASMR (prev. s engl. autonomni senzorni meridijalni refleks), video snimci čišćenja i njege lica, kao i šminkanja veliki su hit na ovoj društvenoj mreži.
Ove je godine kraljicom pregleda proglašena je 23-godišnja Nyadollie, vizažistica sudanskog porijekla koja je poznata po svojim objavama na raznim društvenim mrežama u kojima se snima kako njeguje kožu, šminka se i daje savjete za kozmetiku.
Mlada talentirana TikTokerica na videu koji joj donosi titulu kraljice pregleda ove godine snima se kako se šminka. U videu koji je pregledan čak 506,5 miliona puta, a lajkan 37,6 miliona puta, svira poznati zarazni hit Grover Washingtona Just the Two of Us.
@dollievision Makeup 💗✨ #melanin #fypageシ #fyp #blacktiktok #makeup #darkskin #fypシ #makeupvideos #makeupvideos #makeuptutorial
♬ Just the Two of Us - Grover Washington, Jr.
Objava na Instagramu sa najviše lajkova
Osim što je bio najpretraživaniji fudbaler na internetu ove godine, Lionel Messi preuzeo je prvo mjesto svog rivala Cristiana Ronalda kada je u pitanju objava sa najviše lajkova na Instagramu.
Prethodni rekord držao je portugalski fudbaler sa tada 42 miliona lajkova na svojoj slici, dok Messi nije objavio fotografiju na popularnu društvenu mrežu sa osvojenim peharom na Svjetskom prvenstvu u fudbalu u Kataru prošle godine.
Messijeva mini galerija u jednoj objavi sa peharom i proslavom prvaka svijeta sa njegovom Argentinom donijela mu je vrtoglavih 75,6 miliona lajkova na Instagramu i čak 2,09 miliona komentara obožavatelja.
Na internetu se stvari mijenjaju preko noći. Već danas nešto u potpunosti novo i nepoznato može postati viralno. Trebamo znati da je moć toga šta postaje popularno u rukama nas kao 'potrošača' društvenih mreža.
Da li će se isti trendovi nastaviti i u 2024. ili nas čekaju promjene u svijetu društvenih mreža, saznat ćemo dogodine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.