Otišli popiti kafu i platili je preko 8.000 KM: "Ovo nam je prouzrokovalo veliki stres"

0
Radiosarajevo.ba
Otišli popiti kafu i platili je preko 8.000 KM: "Ovo nam je prouzrokovalo veliki stres"
Foto: Pexels / Kafa/Ilustracija

Cijene kafe rastu, no za bračni par O’Dell iz Tulse, Oklahoma, jutarnji ritual ispijanja kave popeo se na nevjerovatnih 4.500 dolara (8.087 KM) – greškom, naravno. Jesse i Deedee O'Dell već 16 godina počinju dan uz ledeni americano i cappuccino u Starbucksu, no u veljači 2023. narudžba ih je šokirala.

Par je uobičajeno platio oko 10 dolara (oko 20 KM) za svoju narudžbu, no ovaj put trošak je bio enormnih 4.456,27 dolara (oko 8.800 KM). Ispostavilo se da su na račun dobili „napojnicu” od 4.444,44 dolara (oko 4.800 KM), iako se Jesse prisjetio kako je na ekranu odabrao opciju "No Tip" (Bez napojnice).

Tek nekoliko dana kasnije, Deedee je primijetila problem kada joj je kartica odbijena tokom kupnje u trgovačkom centru, otkrivši da su im sredstva nestala s računa.

Alarmantna situacija: Nacionalna biblioteka uskoro ostaje bez struje, radnici tri mjeseca bez plata

Alarmantna situacija: Nacionalna biblioteka uskoro ostaje bez struje, radnici tri mjeseca bez plata

Jesse se odmah obratio Starbucksu, gdje mu je menadžer rekao da je greška vjerovatno nastala u sistemu mreže kartičnog plaćanja. Obećali su im povrat novca putem dva čeka, ali kada su čekovi stigli, oboje su se odbili. Kako je situacija postala stresnija, Jesse je kontaktirao korisničku službu „vjerovatno 30 ili 40 puta tog dana," dok nije dobio obećanje da će im poslati nove čekove.

O’Dellovi su planirali put u Tajland kako bi posjetili Deedeenu sestru, koju godinama nije vidjela, no zbog problema s povratom novca morali su otkazati putovanje bez povrata troškova. "Ovo nam je prouzročilo ogroman stres u porodici, i nadamo se da niko drugi neće morati prolaziti kroz ovako nešto," izjavio je Jesse.

Starbucks je za medije izjavio da je problem u međuvremenu riješen. "Ovo je bila nesretna situacija koja je sada riješena. Napojnica je unesena greškom, a prvi čekovi imali su tipografski problem zbog kojeg su odbijeni. Novi čekovi izdani su 31. januara, a korisnici su ih primili i unovčili 6. februara,” navode iz Starbucksa za UNILAD.

O’Dellovi sada savjetuju sve ljubitelje kafe da uvijek provjere račun nakon plaćanja kako bi izbjegli slične neugodnosti, prenosi Klik.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije