Njen lik se nalazi svuda, a slavi i rođendan: Hello Kitty nije ono što mislimo da jeste

0
Radiosarajevo.ba
Njen lik se nalazi svuda, a slavi i rođendan: Hello Kitty nije ono što mislimo da jeste
Foto: YouTube/Screenshot / Hello Kitty nije ono što mislimo da jeste

Ma, ko nije čuo za preslatku mačku koja već decenijama uveseljava sve u popularnoj kulturi?

Da, riječ je o Hello Kitty, a ova popularna mačka iz kompanije Sanrio, slavi svoj rođendan!

Njena visina se mjeri u jabukama, pa tako je Hello Kitty visoka tek pet jabuka, što je čini dodatno slatkom. 

Sanrio, kompanija koja je kreirala lik i djelo Hello Kitty, insistira da je Hello Kitty zapravo djevojka i da slučajno izgleda poput mačke. Ona nije Japanka, već Britanka i živi u predgrađu Londona sa Charmmy Kitty, mačkom. 

Požar u Sarajevu: Vatrogasci na terenu

Požar u Sarajevu: Vatrogasci na terenu

Hello Kitty joj nije pravo ime, već Kitty White, a 25 godina ima dečka Danijela koji izgleda kao mačka.  

Moć Hello Kitty je velika, tolika da je rijetka popularna kultura u svijetu koja nema bar neku referencu na istu. Hello Kitty je surađivala sa Balenciagom, Nikeom, Adidasom, Converseom i Crocksom, a pozirala je na torbama, duksericama, te inspirisala i imala veliki uticaj na anime subkulturu. 

Shintaro Tsuji, ove godine slavi 97. rođendan, a kreirao je upravo lik Hello Kitty. Ideja iza Hello Kitty nastala je kada je primjetio da se tradicionalne japanske sandale prodaju ako su ukrašene sitnim cvjetićima. 

Godinu dana nakon što je Tsuji preimenovao svoju tvrtku u Sanrio, nastala je Hello Kitty.  

Naknadno rebrendiranje princeze došlo je malo prekasno, a konkurencija s kojom se suočavala  Iako se predviđala propast karaktera početkom '70-ih, Hello Kitty se vratila '90-ih kada je vrijednost japanskog jena drastično pala, a glavne japanske banke bankrotirale. Japanske su korporacije slučajno utjecale na prvi vidljivi val nostalgije za Hello Kitty povećavajući dražesnost svojih robnih marki u pokušaju da privuku potrošače, kako mlade tako i starije.

Bez obzira na to je li novootkriveni interes za Kitty bioozbiljan, rezultirajući procvat bio je posve iskren - do danas, Hello Kitty nema proračun za oglašavanje, djelomično zbog Tsujijeve izričite želje da organski razvija Sanrio i njegove likove.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije