Naučnici NASA-e otkrili najneobičniju egzoplanetu

Naučnici NASA-e otkrili najneobičniju egzoplanetu
YouTube / PrtScr
Naučnici NASA-e otkrili su novu egzoplanetu WASP-18b, koja pripada klasi poznatoj kao "vrući Jupiter" i udaljena je 325 svjetlosnih godina od Zemlje.

Na njoj nema vode, a stratosfera sadrži ugljen-monoksid čija bi prevelika količina mogla da bude smrtonosna po žive organizme.

Na našoj planeti ozonski omotač apsorbira UV zrake u stratosferi, štiteći Zemlju od štetnih sunčevih zraka.

Novo istraživanje je pokazalo da WASP-18b, koja orbitira blizu zvijezde, ima sastav koji ne može da se uporedi ni s jednom drugom egzoplanetom.

"Sastav ove planete je veoma specifičan. Ne znamo ni za jednu egzoplanetu u kojoj ugljen-monoksid toliko dominira u gornjem dijelu atmosfere“, ističe Kile Shepard iz NASA-e.

WASP-18b veća je 10 puta od Jupitera i poznata je kao ogromna plinska planeta, čak i najveća u našem solarnom sistemu.

Po Zemlju i njene stanovnike nema nikakve nikakve opasnosti jer je udaljena čak 325 svjetlosnih godina.