Mladi u Njemačkoj sve više vjeruju društvenim mrežama, a sve manje klasičnim medijima

1
Radiosarajevo.ba
Mladi u Njemačkoj sve više vjeruju društvenim mrežama, a sve manje klasičnim medijima
Pixabay / Ilustracija

Najnovija studija pokazuje da sve veći broj mladih ljudi u Njemačkoj više vjeruje video sadržajima i objavama na društvenim mrežama nego tradicionalnim informativnim medijima.

Prema Atlasu društvenih medija 2025. (Social Media Atlas 2025), čak 57 posto mladih uzrasta od 20 do 29 godina poklanja veće povjerenje društvenim mrežama. To je 20 procentnih poena više od općeg prosjeka, te čak 14 posto više nego prošle godine u istoj starosnoj grupi.

Povećano povjerenje u društvene mreže zabilježeno je i kod starijih generacija, gdje 51% osoba u dobi od 30 do 39 godina izražava sklonost vjerovanju sadržajima na društvenim mrežama – što je rast od 6% u odnosu na prethodnu godinu.

Senzacija na Wimbledonu: Najbolja na svijetu ostala bez finala

Senzacija na Wimbledonu: Najbolja na svijetu ostala bez finala

Među tinejdžerima uzrasta 16 do 19 godina, 44% njih se oslanja na društvene mreže kao vjerodostojan izvor informacija, što predstavlja rast od 10% u odnosu na prethodnu godinu.

Istraživanje je sprovela agencija Toluna tokom decembra 2024. i januara 2025. godine, na uzorku od preko 3.500 korisnika interneta starijih od 16 godina.

Dijelite slatke životinje na društvenim mrežama? Evo kako to utiče na druge ljude

Dijelite slatke životinje na društvenim mrežama? Evo kako to utiče na druge ljude

Studiju su naručile agencija PER i Institut za proučavanje menadžmenta i privrede, a Atlas društvenih medija, koji se sastavlja od 2011. godine, predstavlja jedan od najrelevantnijih pregleda korištenja društvenih mreža u Njemačkoj.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije