YouTube testira misterioznu novu opciju: "Je li vam draža crvena, plava ili zelena boja?"
Korisnici YouTubea primijetili su neke novosti u omiljenoj mobilnoj aplikaciji, koja bi mogla sugerirati skore promjene.
Naime, neki korisnici dobili su mogućnost filtriranja videozapisa na početnom zaslonu na temelju boja?Pretpostavlja se da u YouTubeu planiraju novu funkcionalnost pretraživanja i odabira omiljenih videozapisa.
Korisnici su na Lemmyju objavili kako su naišli na novi prozor s uputama unutar mobilne aplikacije YouTube, koji ih je pozivao da istraže ovu karakteristiku. U prozoru ih pitaju žude li za nečim novim, predstavljajući im opcije za prilagođavanje ponude videozapisa u različitim bojama - uključujući crvenu, plavu ili zelenu.
BHmeteo: Spremite lopate, sanke i zimsku opremu, a evo u kojim dijelovima BiH će vladati nevrijeme
Allison Toh, glasnogovornica YouTubea, potvrdila je za The Verge, piše Zimo, da je karakteristika trenutno dostupna "odabranim korisnicima na Android i iOS mobilnim uređajima". Međutim, nije pružila konkretne pojedinosti oko ove nove misteriozne opcije, kao ni hoće li i kad biti dostupna širem broju ljudi.
Nakon odabira filtra u boji, korisnici će primijetiti na početnoj stranici novu opciju, na vrhu aplikacije YouTube. No, čemu služi takav filter po bojama? Korisnici koji su dobili ovu začajku ističu kako prilikom odabira određene boje, YouTube prikazuje videozapise u kojima dotična boja prevladava, bez filtriranja po temi ili sadržaju.
Iako takvo filtriranje po bojama, baš i nije previše logično, neki smatraju da je to novi marketinški potez Youtubea. Štoviše, neki korisnici na Lemmyju nagađaju da bi karakteristika filtriranja boja potencijalno mogla poslužiti kao strategija prikupljanja podataka za YouTube. Prateći korisničke preferencije i angažman s određenim bojama, platforma može prikupiti vrijedne uvide u ponašanje i preferencije korisnika.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.