TikTok testira nove opcije, ovo su mogućnosti koje se razmatraju
Feed na TikToku u budućnosti bi se mogao proširiti novim mogućnostima koje će olakšati lokalno pretraživanje i šoping.
TikTok je u kratko vrijeme postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža, a pogotovo je popularan među mladima, odnosno generacijom Z. Kako bi tu popularnost zadržali i privukli nove korisnike, ali i kako bi pronašli nove izvore prihoda, kompanija mora konstantno inovirati, razvija i testirati nove opcije, piše Zimo.hr.
Jedna od takvih novih opcija koju testiraju na tržištu u nekoliko azijskih zemalja odnosi se na pronalaženje sadržaja u blizini korisnika, a nazvana je “nearby”. Ova se opcija nalazi na glavnom ekranu pored postojećih opcija “following” i “for you”. Dok ti feedovi prikazuju sadržaj korisnika koje prate, odnosno sadržaj koji algoritam smatra da bi korisnicima mogao biti zanimljiv, na novom feedu prikazivat će se lokalni sadržaj.
Potvrđeno: Emir Curo je ubijen, u toku ispitivanje dvojice muškaraca
Poskupljuje PlayStation 5 - ali ne u cijelom svijetu
Posljednja istraživanja koje je proveo Google pokazuju da se mladi, kada nešto pretražuju, ne okreću toliko Googleovoj tražilici koliko društvenim mrežama poput TikToka i Instagrama. Upravo je takvim korisnicima namijenjena nova opcija prikaza lokalnog sadržaja jer će im se sada, prilikom pretraživanja npr. restorana, kafića, klubova i slično, prikazivati sadržaj koji se nalazi u njihovoj blizini.
Prema Brendanu Gahanu, stručnjaku za društvene mreže, TikTokov “nearby” mogao bi uzeti dobar dio tržišta kompanijama poput Googlea, Instagrama, Yelpa i drugih.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.