Šta je mit, a šta istina? Evo zašto logo kompanije Apple izgleda ovako
Apple je jedan od najprepoznatljivijih brendova na svijetu, ali postoje mnoge zablude u vezi s tim zašto ikonični logo ima zagriz.
Originalni logo brenda prikazivao je sir Isaaca Newtona koji sjedi ispod jabuke, ali bio je malo previše kompliciran za stavljanje na svaki računar. Zato je Steve Jobs potražio pomoć od agencije kako bi dizajnirao jednostavan logo.
Grafički dizajner Rob Janoff dobio je jednostavne upute od Jobsa - 'nemojte ga napraviti slatkim'.
Najave američkih sankcija Srbiji uznemirile i Plenkovića: Koliko bi one utjecale na tržište u BiH?
Janoff se odlučio usredotočiti na sliku jabuke umjesto tipografije, što je bilo uobičajeno za konkurentske kompanije.
Dizajner se vratio sa siluetom jabuke s listom na vrhu.
Apple odustaje od projekta koji se razrađivao više od 10 godina, potrošene milijarde dolara
Međutim, slika se često zamjenjivala trešnjom. Stoga je jednostavno rješenje bilo zagristi je, čime je postalo još jasnije da se radi o jabuci.
Zatim su dodali obojene pruge kao referencu na to da njihovi računari mogu prikazivati slike u boji, i tako je nastao novi logo koji će dominirati kompanijom tokom80-ih, piše UNILAD.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.