Odložite svoj mobilni telefon...
Kompanije, velike, srednje i male, koje i malo drže do svog renomea, pažljivo planiraju način promocije i oglašavanja u ovom periodu. Trend je naročito izražen u zemljama takozvanog „zapadnog dijela“ svijeta gdje vlada skoro pa euforija pravljenja reklama na teme inspirirane božićnim i novogodišnjim praznicima. Potrošači su slikovito „bombardirani“ oglasima s Djeda Mrazevima u prepoznatljivim kostimima, pahuljicama, borovima, sankama, lampionima, jelenima, sobovima i drugim prepoznatljivim simbolima koje automatski povezujemo sa zimom i Novom godinom. Popusti i rasprodaje na sve strane. Gradovi uređuju svoje ulice i trgove. Izlozi prodavnica također se preuređuju. Veliki šoping centri imaju novo ruho izvana i iznutra. Ukratko, možemo reći da vlada gotovo praznična euforija gdje god da se okrenemo.
Teško je naći reklamu koja se razlikuje od ovako postavljenih standarda. Ipak možemo pronaći neke izuzetke koji pokušavaju na drukčiji način pristupiti ovom fenomenu. Dobar primjer je kompanija Huawei, renomirani kineski proizvođač pametnih telefona. Ako ste već vidjeli reklamu, znate o čemu je riječ, a ako niste - obavezno pregledajte video.
Početni sadržaj ove reklame upravo upućuje na opisani standardni kliše vezan za Novu godinu.
Usamljeni dječak tužnog izraza lica dolazi u sobu s ukrašenim borom, a ostali članovi porodice, sestra, majka i otac su negdje drugo, zauzeti svojim poslom koji ne može čekati i nemaju vremena biti s usamljenim dječakom. Na kraju su svi zajedno, sretni pred novogodišnjim drvom.
Ono što ovu reklamu razlikuje od ostalih sličnih je način na koji se porodica okuplja. Potrebno je da ostavite, odnosno ne koristite proizvod na koji se se reklama odnosi. Zašto?
Pa da biste sebe „poklonili drugima“. Da biste to uradili, morate biti s njima i posvetiti svoje vrijeme zajedničkom druženju. Tu nema mjesta ničemu drugom i nisu potrebne nikakve dodatne stvari da bi donijele sreću i blagostanje u svaku porodicu. Koncept se može činiti kao antireklama, jer - zar nije svrha podsticati odabir i korištenje proizvoda na koji se reklama odnosi.
Tu se krije upravo ono što ovu reklamu i Huawei izdvaja od ostalih. Promicanje stvarnih društvenih vrijednosti je bitnije od bilo kojeg proizvoda. Biti u okruženju svojih bližnjih, barem jednom u godinu dana, ne može se zamijeniti ili nadomjestiti bilo čim drugim. Vi i vaša porodica ste jedinstveni i potrudite se da jedni drugima uljepšate ove praznike.
Pametni telefon je svakako tu i prije i bit će i poslije. Od njega ne možete pobjeći, a Huawei je u prvoj polovini godine lansirao svoj novi model P9 pametni telefon s dvije kamere. Riječ je o takozvanom „flagship“ modelu koji je u klasi najboljih pametnih telefona koji se mogu naći na tržištu. Detaljne specifikacije P9 modela možete naći klikom na slijedeći link:
Želimo vam sretne praznike, te „poklonite sebe“ svojim bližnjim.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.