Odabrali najbolje: Proglašeni dobitnici jubilarnog desetog SoMo Borca u Zagrebu

0
Radiosarajevo.ba
Odabrali najbolje: Proglašeni dobitnici jubilarnog desetog SoMo Borca u Zagrebu
Foto: SoMo Borac / Dodjela nagrada

Poznati su dobitnici jubilarne desete dodjele nagrada SoMo Borac powered by Httpool, koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordne 192 prijave za nagradu SoMo Advertising, a prvi put je dodijeljena i SoMo Media nagrada, za koju je prijavljeno 29 radova.

"Ova godina pokazala nam je koliko se digital brzo razvija, čemu svjedoči rekordan broj prijava, a ne sumnjamo da će iz godine u godinu i dalje rasti. Ovim putem čestitam svim dobitnicima, ali i svima koji su prijavili izvrsne projekte; bilo je neizvjesno do samog kraja odabrati najbolje od najboljih", rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

Upozorenje meteorologa građanima Bosne i Hercegovine: 'Slijedi nam burnih 24 sata, spremite se'

Upozorenje meteorologa građanima Bosne i Hercegovine: 'Slijedi nam burnih 24 sata, spremite se'

Zagreb: ABOP i KUKU$ stižu na jubilarni deseti SoMo Borac

Zagreb: ABOP i KUKU$ stižu na jubilarni deseti SoMo Borac

1. BEST STORYTELLING

Herman & partnerji i Mercator, projekt: ‘PRVIČ MAMA’ – glavni dobitnik

Herman & partnerji i Mercator, projekt: ‘Naj slovensko pecivo’

Piksel LTD i Penzija.mk, projekt: ‘Zasadi želba’ (Plant a Wish)

2. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR

Telegram Media Grupa, projekt: ‘Redizajn portala Telegram.hr’ – glavni dobitnik

Degordian i Nets CEE, projekt: ‘Waldy’

Human Interaction Company i Journal Media Group i Alert, projekt: ‘Journal Redesign’

3. SOMO NATIVE

01 Content & Technology – C3 Croatia i JGL, projekt: ‘X-LAB: JGL expert research hub – largest international longevity platform’ (Vizol S) – glavni dobitnik

24sata i Kaufland, projekt: ‘Green Medal’

Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa, projekt:  ‘Živi život punim ustima!’ (Jimmy Fantastic)

4. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR

Bruketa&Žinić&Grey i 24sata, projekt: ‘Oriđiđi Video Awards u metaversu’ – glavni dobitnik

Herman & partnerji i Mercator, projekt: ‘M SOSESKA’

Nova TV, projekt: ‘DNEVNIK.hr mobile app’

SoMo Borac ove godine nagrađuje i najbolje projekte digitalnih medija

SoMo Borac ove godine nagrađuje i najbolje projekte digitalnih medija

5. SOMO TECH

Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU) – glavni dobitnik

SHAPE 404 i MindTheKids, projekt: ‘BaDaBum logopedska platforma’

Bruketa&Žinić&Grey i Croatia osiguranje, projekt: ‘Brigometar’

6. CM GODINE

404 agency, Mirna Savić – glavna dobitnica

BBDO Zagreb, Inga Đuđik

Imago Ogilvy, He-Lena

7. SOMO WEB

Shape 404 i Hrvatski Telekom, projekt: ‘Digitalna izložba “U potrazi za prvim mobitelom”‘ (HT muzej)

8. SOMO GROWTH

ZOO agencija i Konzum, projekt: ‘Poziv Djeda Božićnjaka’ – glavni dobitnik

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)

Publicis Skopje i Pivara Skopje, projekt: ‘Smooth ON’ (Skopsko Smooth)

9. SOMO GLOBAL

Pristop Media i Slovenian Tourist Board, projekt: ‘Twitter Amplify Tour de France’ – glavni dobitnik

Homepage i Valvoline, projekt: ‘Mechanics month – Hands that keep us moving forward’

Superbet, projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’

10. DIGITALNA AKTIVACIJA

Imago Ogilvy i Pipi, projekt: ‘Pipi guza’ – glavni dobitnik

Communis i WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’

Pioniri Communications i Metalac, projekt: ‘Metalac – Umetnica mora jesti kuvano’

11. SOMORITANAC

Bild Studio i Savjet Evrope i Evropska unija, projekt: ‘Ispričaj priču do kraja’ – glavni dobitnik

Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)

Communis i WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’

12. SOMO SOCIAL

Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages, projekt: ‘Always on i #bolimepipi’ – glavni dobitnik

BBDO Zagreb i Toco: projekt ‘Samo Toco’ (Jamnica)

Žiška i Kasato, projekt: ‘Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)’

13. SOMO CONTENT

Imago Ogilvy i Marodi, projekt: ‘Priče z vrha!’ – glavni dobitnik

Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)

14. DIGITALNI MIX

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena) – glavni dobitnik

Friday Finally i Polovni automobili, projekt: ’18+ godina sa vama!’

Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU)

Uz ukupno 14 kategorija SoMo Advertising i SoMo Media, dodijeljena je i Special Mention by Httpool nagrada koju je osvojio Superbet, projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Najnovije