Naučnici u okeanu otkrili stari vulkan: Fascinirali su se kada su vidjeli čime je prekriven

Foto: Youtube / Otkriće naučnika u okeanu

Istraživači su otkrili fascinantan podvodni vulkan, koji je postao iznenađujuće plodno tlo za raznolik život.

Umjesto očekivanog prizora ugašenog vulkana u hladnim vodama kanadskih mora, naučnici su došli do otkrića da vulkan izbacuje toplu vodu. Ta vruća tekućina, bogata mineralima, pružila je morskim stvorenjima u podmorju neočekivanu oazu preživljavanja.

Istraživački tim, predvođen morskim biologom dr. Cherisse Du Preez, bio je iznenađen kada su otkrili toplu vodu koja dolazi iz podvodne planine. Ali, iznenađenje nije stalo samo na termalnom fenomenu. Na vrhu vulkana, tim je primijetio ogromna jaja, a naknadnim proučavanjem otkrili su da su odgovorni za polaganje jaja bili pacifički bijeli skatovi.

Britanski političari: "Rusija sije haos u regiji Balkana, trebali bismo poslati vojsku u BiH"

Pacifički bijeli skatovi, poznati i kao 'torbice sirena' zbog svojeg karakterističnog izgleda, su vrsta koja je srodna morskim psima i ražama, poznata po tome što polaže pravougaona jaja. Vulkan, koji se sada pokazao kao plodno tlo za ovo neobično stvaranje života, iznenadio je naučnike veličinom i brojem jaja. Čini se da je vulkan postao svojevrsni rasadnik ovih fascinantnih morskih bića.

Nažalost, ovo posebno stanište nije zaštićeno, a ribolov predstavlja ozbiljnu prijetnju vulkanskom rasadniku i živim bićima koja ga naseljavaju. Istraživački tim obećao je nastaviti pažljivo pratiti situaciju kako bi pružili potrebnu zaštitu ovom neočekivanom podvodnom čudu.

Njihova ekspedicija, koja je trajala dvije sedmice, otkrila je nevjerovatne aspekte dubokomorskog života i okoliša, ostavljajući tim znanstvenika bez riječi pred otkrićem ove iznimne lokacije na dnu mora.

Snimci i objašnjenja njihovog otkrića dostupni su na YouTubeu, gdje dr. Du Preez izražava oduševljenje i uzbuđenje zbog posevbne prilike promatranja života na vrhu ovog vulkanskog fenomena, javlja Klik.